Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hvordan føler dere det? Jeg sliter sånn med å slanke meg, har hatt bulimi over halve livet. Vekta har svingt opp og ned ca 30 kilo siden jeg ble sammen med mannen min. Jeg får nesten dårlig samvittighet for at slanke fine han skal være sammen med tjukke fæle meg
Gjest Miryks Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Tenker samme som deg av og til. Men gubben sier titt og ofte at han liker meg sånn som jeg er, og om jeg går opp eller ned har ingenting for hans del. Han liker former. Og siden jeg stoler på ham, så tror jeg det også når han sier det
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Ja! Og det er megakjipt. Vet han gjerne ser jeg finner tilbake til mitt gamle jeg, og det vil jo jeg og. Jeg forstår godt at han syns jeg var finere som slank, for det syns jeg jo selv også. Jobber med det! Syns personlig det er best å prate om det. Være åpen med hverandre, ta turen ved hornene. Da er det lettere å gjøre noe med det også, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Japp! Han er slank og trent, jeg er bælfeit og ikke så trent! Men han vet at jeg sliter med å finne tiden i hverdagen til å trene, og han forstår hvorfor jeg ikke klarer å opprettholde den gode metoden jeg en gang hadde for å gå ned i vekt. Gikk ned 25 kg men la på meg alt og litt til igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå