Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 sender dokumenter med personnr og mange opplysninger i posten, sender man da rekommandert eller på vanlig måte. F.eks til NAV?
Kortslutning Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 VIl du være litt mer trygg sender du det som rekomandert. Men posten roter dessverre port ting som blir sendt rekomandert også, så du er aldri trygg. (Har dessverre veldig dårlig erfaring med Posten i forbindelse med jobben) Men jeg selv hadde sendt det rekomandert.
Gjest SHOC Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Siden NAV har entendens til å rote bort mange papirer for så og påstå at de ikke er levert, pleier jeg levere dem personlig og kreve at de stempler mottat og få en kopi. Ble lei av å måtte levere alt to-tre ganger.
Kortslutning Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Siden NAV har entendens til å rote bort mange papirer for så og påstå at de ikke er levert, pleier jeg levere dem personlig og kreve at de stempler mottat og få en kopi. Ble lei av å måtte levere alt to-tre ganger. Og husk at om man har sendt papirer til NAV som har blitt borte, så er det stor sjanse for at det faktisk er Posten som har rota bort papirene også... Selv om NAV også roter bort papirer, ikke tvil om det.
Gjest SHOC Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 De papirene de påstår de ikke har fått ble levert personlig alle gangene. Har også hatt mye rot med Posten, så de stoler jeg ikke på. En gang forsvant alle julegavne jeg hadde sent ++ en annen gang fikk jeg bursdagsgaven min mor hadde sendt 10 mnd etter hun hadde sent den.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Siden NAV har entendens til å rote bort mange papirer for så og påstå at de ikke er levert, pleier jeg levere dem personlig og kreve at de stempler mottat og få en kopi. Ble lei av å måtte levere alt to-tre ganger. Og husk at om man har sendt papirer til NAV som har blitt borte, så er det stor sjanse for at det faktisk er Posten som har rota bort papirene også... Selv om NAV også roter bort papirer, ikke tvil om det. Takk for svar:-) Var innom på det lokale NAVkontoret for å levere, men de nektet å ta imot det, det skulle sendes. Ganske irriterende når jeg kjører forbi det kontoret nesten hver dag. Tenker jeg sender det rekomandert, sånn for å føle meg bittelitt tryggere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå