Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Har dere tips til nettsider hvor jeg kan finne det?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 ebay Der finner man jo alt av småting for en billig penge og om du starter nå har du det i hus før kalenderen skal lages. Bare søk opp på free shipping, for ellers kan fort porto koste mer en tingen Ellers tror jeg det kan lønne seg å kikke litt i nille, bokhandlere, lekebutikker og slikt. Jeg har kjøpt inn alt til to kalendere på den måten. støtt og stadig nye småting på salg her og der. Så da er det bare å ta med seg de tingene man vet faller i interessefeltet til barna. Tidligere har jeg gitt barna mine ting som tannbørster (en i begynelsen og en i slutten av mnd), truser og slikt de ville ha fått samme hva med litt leker innimellom. Men mine barn setter stor pris på å få slike ting da så kommer jo an på barna. Et år kjøpte jeg et stort duplo eske og så fikk de noen brikker hver dag som vi bygde sammen slik det var på bildet. Et år var det bondegårds dyr så da kjøpte jeg et par store pakker med plastikk dyr og delte opp utover. Tror at det ofte kan bli billigere å kikke litt rundt når man er i byen (uten barn selvsagt) eller kjøpe en større ting som deles opp.
Mø schæl! Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Hvis du har Søstrene Grene i nærheten av der du bor, er det en ypperlig plass å finne småting til en svært billig penge !
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Pakkekalender.dk Tips fra en annen tråd:)
verdens heldigste mamma Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg blir helt matt av at så mange barn får ganske store gaver hver eneste dag i desember, så i fjor gjorde jeg kort prosess og hadde mange dager med snop. Ikke mye, kanskje én seigmann og tre nonstop til hver. Dette fikk de etter frokost og så pusset vi tennene før avgang til barnehagen, eller til barne-TV hvis de så på det.
Mrs. Bouquet Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg elsker å lage pakkekalendere, husker selv hvor magisk desember var når jeg var liten. Folk får bare blir matte for min del =) Har kjøpt en del p www.biit.no så kjøper jeg billigere ting på nille o.l.
MathildeC Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har kjøpt leker på tilbud på Toys R Us, de solgte en stor pakke med pet shop til 100,- per pakke, ca 10 (?) i den. Zoobles ble solgt til kr 10,-. Ellers støtter jeg ideen om Søstrene Grene, Nille, bokhandel, og så ikke minst steder som Glitter, H&M.. Ikke noe problem å finne til jenter i alle fall :-)
scarecrow2011 Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Søstrene grene er genial Ellers om barna er litt større går det an å kjøpe et puslespill og gi noen deler hver dag, og esken og resten av brikkene på julaften. Kjempekos Fikk gjerne det og en seigmann o.l. Med store puslespill måtte vi dele, men det var bare kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå