Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Babyen på 7 måneder har blitt helt ekstremt mammadalt. Ingenting annet enn mamma duger. Og, hun skal ha mamman sin hele tiden! Hun har begynt å våkne om natten og roer seg ikke før hun får ligge i sengen hos meg. Noe jeg forsåvidt synes er greit.. Om dagen må jeg bære henne eller ha henne på fanget hver våkne time! Hun er helt gal. Nekter å ligge på gulvet, og ser hun meg ikke et lite øyeblikk veksler hun mellom såre hulk og hyling.. Jeg har henne til og med på fanget når jeg bæsjer! Herregud altså, håper dette er en fase! Storebror var aldri sånn...
Kortslutning Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Det kan være i 2 mnd eller 2 år:) Det er bare å holde ut og gi babyen nærheten den trenger, samtidig er det viktig pappa`n får være med også. Det går seg til
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 men hun får jo faktisk ikke trent på å ligge på magen, øve på krabbebevegelser osv, fordi hun nekter plent! Det går ikke om jeg sitter ved siden av henne og koser med henne engang, hun bare hyler og strekker på armene for at jeg skal ta henne opp... Hun har vært sånn en stund, og hun er ikke i nærheten av å krabbe! Er ikke oppe i krabbestilling, åler seg ikke, men snur seg fra rygg til mage ihvertfall da.. Det er jo ikke godt å tvinge henne til å ligge på magen på leketeppe, og uansett om jeg gjorde det ville hun jo ikke fått trent noe, fordi hun blir så fortvilet.. Hun har forresten blitt flink til å sitte og stå på fanget da, selv om hun ikke setter seg opp selv.. Er det noe å bekymre seg for med tanke på motorisk utvikling?
Gjest yrild Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Phuh... her er det også mye bæring for tiden. Lille snupp kan jo både kravle og stå, men hun vil, vil , vil bæres av mamma hele tiden ellers så er det skrik og hyl... Det hjelper å være på åpen barnehage for da er hun så opptatt av de andre barna og alle lekene at hun ikke er så fokusert på meg. Hjemme får jeg gjort særs lite for tiden uten å knyte på med snuppa og det blir jo tungt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå