Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Mine bryster og brystvorter er ganske små. B-cup fyller jeg akkurat. Brystvorten på den ene puppen stikker ikke ut med mindre den blir kald eller jeg stimulerer. Den andre må "pirkes/klemmes" ut, og en sjelden gang stikker den ut. Den er helt annerledes fra den andre. Har jeg da innovervendte brystvorter? Eller går det an å ha brystvorter som aldri er synlige? Fins det noe jeg kan gjøre for å få brystvortene til å stikke ut hele tiden og gjøre dem litt større? Vil at de skal synes mer. Ammet ett barn i fem måneder, og kan ikke huske at det var så ille da.
valkyrien Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg piercet mine for å få de til å holde seg der de skal
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Ja det går an at de aldri er synlige, sånn var det på meg før. De kom ut i løpet av svangerskapet, og har ikke forsvunnet igjen etter jeg sluttet å amme. Om man kan gjøre noe selv vet jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå