Gå til innhold

Pakkekalender til gutt på 1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fyller 1 år i desember, å jeg har lyst til å lage en pakkekalender til han, har dere tips til hva jeg kan fylle denne med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi fyller 1 år i starten av januar. Jeg tenkte å kjøpe en sånn bøtte med dyr på nille/ringo/brio å pakke inn et dyr hver dag. :-)

Skrevet

Såpebobler er veldig populært her i heimen:)(13mnd).Hva m sånne fingerdyr fra IKEA? Tror det er 5-6 i en pakke-du kan jo fordele dem på forskjellige dager så ikke det blir så dyrt samtidig som du får brukt opp noen dager. Hva m fingermaling som en litt større pakke? En liten badeleke? Her hadde nok mini vært storfornøyd bare med innpakningspapiret;)

Skrevet

Jeg jobber som dagmamma og har i alle år laget pakkekalender til dagbarna (de åpner pakke annanhver gang) Har brukt små bøker med tykke sider, de tåler jo litt, badeleker fra Biltema, tror det er 4 i pakka og da er jo det til 4 dg der. Bondegårddyr som nevnt ovenfor, små biler i plast el tre, tannbørste med figur på osv. Mye rart å putte i pakkene selv om de er små :)

Skrevet

Jeg kjøpte en 3pk med sokker med biler på (han er veldig glad i biler), delte i 3 pakker. Klistremerker, duplo (kan også deles opp), tannbørste, tannkrem med f.eks Istid eller noe han er interessert i, pepperkakeform den dagen vi skulle bake, liten sjokolade noen dager, rosiner...

Skrevet

jeg brukte sangkort som jeg pakket inn og så fikk han trekke et hvert dag. Så så vi på bildet og sang sangen på kortet :)

Skrevet

Hva med å ha med opplevelser? Det har vært stor suksess hos oss. Nå hadde vi ikke kalender før hun var 2,5 år, men en tur til badeland, en tur i akebakken, pepperkakebaking osv er stor stas for både store og små!

Alt trenger ikke å være leker/ting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...