tuppelure82 Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hei Jeg har tvillinggutter på 4 mnd. Da de ble født spurte jeg sykehuset om de kunne DNA-teste de, men de pleide ikke å gjøre det, sa de. (A-hus). Synes personlig det er greit å vite om gutta mine er eneggede eller ikke. De er veldig like, men jeg er fortsatt litt usikker. Noen som har DNA-testet her og kan tipse om hvor og hvordan? Pris? Har sjekket litt på nettet, men er greit å høre om noen har noe å komme med. Takk på forhånd c",)
Sarabi* Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg testa mine, via noen i Danmark. Men husker ikke hvor... Sjekk med TFF?
Mini&Meg Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Men vet man ikke om de er toeggede eller eneggede utifra hvor mange morkaker det var da? Eneggede deler vel og toeggede har en hver?
magica fra tryll Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Men vet man ikke om de er toeggede eller eneggede utifra hvor mange morkaker det var da? Eneggede deler vel og toeggede har en hver? Nei, det er ikke en regel. Mine toeggede(gutt og jente) tvillinger lå i hver sin pose, men delte morkake:)
tuppelure82 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg fikk beskjed om at morkaka var litt "rar", og at det var vanskelig å si om de hadde delt en sammenvokst morkake eller om det bare var en der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå