Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Funker de? er moden med 2 cm åpning og masse maserier :/ noken som har erfaring med at de funker? og eventuelt kor mange skal eg ta for dag??
prettyfishy Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Det sies at det skal funke, men det har jeg veldig liten tro på Hadde heller ingen effekt på meg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Nei. Men prøv SEX og sæden hjelper når du er moden.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 sex funker ikke eller kansje om enn hadde gjort de littt oftere, men vil ikke mase på mannen om de... han blir litt stressa Hi
Gjest -ia- Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Det skal visstnok styrke livmoren, men du kan nok ikke sette i gang fødselen med det. Har tatt det i et par uker nå, er 39+1. Gjør jo ingenting å prøve det hvis det kan gjøre fødselen lettere. Lykke til, det skjer nok snart.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 hmm.. ja eg får kjøpe meg en boks imårra da og bøtte ned på HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Gravid bladet har tatt opp detta med kjerringeråd. Og konklusjonen var 0 virkning. Men kun sex og sæden har eit stoff som hjelper og sette i gang. Men du må vere MODEN for sæden virker slik den skal.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 er moden og har 2 cm åpning ja eg får sexe meg litt me gubben HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå