Gå til innhold

Hva ville dere servert i en lunch?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo helt blank...

Noen enkelt men godt?

Tips, hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggerøre og røkelaks. Scones er også veldig lett å lage, og veldig godt!

Ellers er jeg mest opptatt av det sosiale, så enkelt er godt. Hvis du serverer vanlig pålegg og brød på pene skåler og med litt enkel garnityr er mye gjort ;-)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Dette er en ildfast form.

Du blander en cottege chese og hot salsa glass, har tomater, mais og div ost på toppen :) serveres kaldt å er helt nydelig :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Kyllingsalat? :)

Signerer denne!

Jeg serverer ofte kyllingsalat med bacon og pasta. Pluss godt brød og aioli.

Kunne spist det hver dag tror jeg ;)

Skrevet

Kommer litt ann på til hvor mange da, men jeg bruker ofte å lage focccacia brød med rødløk, oliven og rosmarin i, som jeg skjærer opp i biter og deler på langs. Steiker stjernebacon og godt kryddrede kyllingfileer. Deler opp kyllingen i skiver. Servere med hjemmelaget aoli, salat, avocado, perletomater, agurk osv. Alltid en suksess.

Skrevet

Eller wraps. Smør tacolefser med philadelphia ost, og fyll med stekt kylling, salat, avocado, paprika tomat, agurk, rødløk osv. Ha på litt sweet chillisaus og brett/rull i sammen. Fest med coctailpinnenr og server. Kjempegodt :-)

Skrevet

Pai med løk, brokkolie, champignon, bacon og vellagret ost.

Skrevet

Skinkepai og salat er overraskende enkelt!! Jeg kjøpte en paideig-mix som jeg blandet ut og så fant jeg en enkel paioppskrift på nettet (tror den inneholdt noe sånt som fløte, egg, ost, skinke, purreløk, salt og pepper). Stekes i ovnen i 45 min i ovnen. Avkjøl litt etterpå og server til en enkel salat. Superenkelt og veldig,veldig godt!!!!

Skrevet

Ferske rundstykker, og litt variert pålegg.. En god ost eller to, kjøttpålegg, røkelaks og litt eggerøre.. Et fat med litt tomat, agurk, avokado osv

Enkelt og veldig godt :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Her var mange gode tips! Jeg er enig i at det er det sosiale som er det viktigste, men med et koselig pyntet bord, et stearinlys, god kaffe og et varmt rundstykke er noe jeg liker. Det tar jo ikke så lang tid.

Men for all del, nystekt foccacia eller wraps, eggerøre og laks osv kan vel aldri bli feil. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...