Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Kroppstemp. ligger rundt 35 c, og jeg fryyyser! Hvordan bli litt mer varmblodig av meg?
Underveis --> Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er også kald av meg, og jeg er den første som begynner med ull, og den siste som slutter. Tynn ulltrøye (kort eller lang erm) er fint under det meste, og ullsokker samt skjerf ;-) Mer varmblodig blr du nok ikke, dessverre!
TPK Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Legge på deg? Veldig tynne folk fryser ofte lett.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Du fryser lettere hvis du får i deg få kalorier pr. dag. Så.. det hjelper å spise ;-)
Kortslutning Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Legge på deg? Veldig tynne folk fryser ofte lett. Jeg er smålubben, og fryser støtt.. Jeg var alltid kald da jeg var 20 kg mindre også. Så det er ikke sikkert det hjelper å legge på seg (Ville bare si i fra før du dropper gulroten og stapper innpå fastfood for å bli varmere.. )
Mamma4livet Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg er likedan og har alltid vært slik. Det skyldes nok at jeg er tynn. Fryser alltid på hender og tær. Det var skikkelig rart å ikke ha det slik når jeg var gravid. Faktisk ganske godt å være varm inn til beina. Har dessverre ingen råd. Endret 3. oktober 2012 av Mamma4livet
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Legge på deg? Veldig tynne folk fryser ofte lett. Den funker nok dårlig :-p 93 kg og 170 cm her, har en standar kropstemp på 34,8 - 35,3 her, og fryser ekstremt hele året...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 jeg og fryser skikkelig! jeg sier bare ullundertøy og ullgenser !
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 jeg og fryser skikkelig! jeg sier bare ullundertøy og ullgenser ! Det hjelper ikke her hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå