Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hvor har dere lånet? Hvilken bank/låneselskap?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Korfor billån ? Hadde jeg hat huslån så hadde jeg klasket det på samme lånet. Mykje penger og spare.
Lille- MO Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 har akkurat betalt ned mitt, men hadde gjennom terra.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Korfor billån ? Hadde jeg hat huslån så hadde jeg klasket det på samme lånet. Mykje penger og spare. Vil du virkelig betale på billånet like lenge som du betaler på huset? Det går jo ikke lang tid før bilden ikke er verdt en dritt. ALDRI billån inni boliglån.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Man må jo da selvfølgelig betale ekstra på Huslånet i f.eks 5 år - hvis ikke kan det vel umulig lønne seg??
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 har et bil lån i dnb og et i santander.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Korfor billån ? Hadde jeg hat huslån så hadde jeg klasket det på samme lånet. Mykje penger og spare. Vil du virkelig betale på billånet like lenge som du betaler på huset? Det går jo ikke lang tid før bilden ikke er verdt en dritt. ALDRI billån inni boliglån. Er billiger kor du vrir din komentar.
mamma_til_gutt Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Korfor billån ? Hadde jeg hat huslån så hadde jeg klasket det på samme lånet. Mykje penger og spare. Og myyye penger å tape om man ikke følger med har det selv! Men det er et farlig råd å gi...
Charliebaby13 Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har i Santander, og det var det billigste jeg fant da jeg forsket på dette. Mener å huske at jeg endte opp med 6,5% rente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå