Gå til innhold

Dere som har billån..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere lånet? Hvilken bank/låneselskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korfor billån ? Hadde jeg hat huslån så hadde jeg klasket det på samme lånet. Mykje penger og spare.

Skrevet

har akkurat betalt ned mitt, men hadde gjennom terra.

Skrevet

Korfor billån ? Hadde jeg hat huslån så hadde jeg klasket det på samme lånet. Mykje penger og spare.

Vil du virkelig betale på billånet like lenge som du betaler på huset? Det går jo ikke lang tid før bilden ikke er verdt en dritt. ALDRI billån inni boliglån.

Skrevet

Man må jo da selvfølgelig betale ekstra på Huslånet i f.eks 5 år - hvis ikke kan det vel umulig lønne seg??

Skrevet

Har lånet hos svigermor, rentefritt ;)

Skrevet

har et bil lån i dnb og et i santander.

Skrevet
Vil du virkelig betale på billånet like lenge som du betaler på huset? Det går jo ikke lang tid før bilden ikke er verdt en dritt. ALDRI billån inni boliglån.

Er billiger kor du vrir din komentar.

Skrevet

Og myyye penger å tape om man ikke følger med :) har det selv! Men det er et farlig råd å gi...

Skrevet

Jeg har i Santander, og det var det billigste jeg fant da jeg forsket på dette. Mener å huske at jeg endte opp med 6,5% rente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...