Gå til innhold

Blør - er i uke 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye og lenge bør det vare før jeg drar til legen?

Sønnen skal på sykehuset og jeg må være med han, så vet ikke hva jeg skal gjøre :(. Kommer meg ikke til lege før i ettermiddag eller i morgen da.

Blør lite da, friskt blod på papiret etter å ha vært på do, etter jeg sto opp i dag. Men etter å ha mistet to ganger tidligere (uke 6 og 9) så er jeg redd. Mener jeg kjenner bevegelse i magen, men er redd det er bare innbilning, var på tidlig ultralyd i uke 12 og da var alt bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok ringt og forhørt meg. Men vet du hvor morkaka ligger? Med min første hadde jeg morkaka foran og det medførte en litt større blødning i uke 17 eller 18. Det gikk fort over, men jeg var ganske skjelven de fire timene jeg blødde. Det var som en vanlig mens. Det kom av at morkaken hadde passert åpningen og fått en liten irritasjon som kom ut. Det kunne også hende at det var en liten påheng på morkaken som hadde løsnet og kom ut. Det var vist VELDIG vanlig på det tidspunktet i graviditeten. Jeg fikk beskjed om at dersom det var småblødninger og ikke på mengde med en kaffekopp så kunne jeg bare ta det med ro. (men ringe for en sjekk uansett)

Det skjedde også at jeg kunne få litt små blødninger dersom jeg hadde vært på do også. Det var også i forbindelse med morkakens plassering.

ønsker deg lykke til! det er bare å ringe legen så du enten kommer deg inn i løpet av dagen, morgendagen eller kvelden! Hverken du eller babyen har godt av å gå uten å få det bekreftet!

Skrevet

Fårstår deg ikkje HI korfor du legger det ut her.

BLOD skal du kontakte lege. Eller er du så dom og lese kva andre skriver og synser kva dei mener. Og tror det er ikkje så nøye og kontakte legen kva andre skriver. Jeg har sikker det, ingen grunn og kontakte legen.

Skrevet

Man skal alltid ta kontakt med lege eller føden hvis man blør i svangerskapet. Ring dem for å være på den sikre siden :)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Ring lege med en gang. Hva andre har opplevd er uten relevans. Ikke slapp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...