Gå til innhold

Begynner virkelig og grue meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til fødsel igjen, 4 uker til termin. Sist gang holdt jeg på i 25 timer, fikk epidural etter 16 t. Det var som og komme til himmelen fra helvete ;) men nå er jeg redd jeg ikke skal få epidural, får det fungerte så veldig bra for meg. Tok det opp med jordmor, og fikk bare til svar : denne gangen går det mye fortere, du kommer ikke til og rekke og få det. Huff, ikke det svaret jeg ville høre ;) hvordan var fødsel 2 i forhold til fødsel 1? Fikk dere epidural begge gangene?v

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Fødsel: 36 timer fra første vonde rie til ungen var ute.

Rene smertehelvete! Tok imot alt jeg kunne av smertestillende :P Måtte sy litt etterpå, men tror det bare var pyntesting. Gjorde vondt å gå, sitte og tisse i lang stund etterpå.

2. Fødsel: Litt under 3 timer fra jeg skjønte jeg hadde rier til ungen var ute.

Rakk knapt frem til fødestua, så ble ingen smertestillende :)

Måtte ikke sy, og hadde ingen smerter overhodet etterpå annet enn veldig vonde etterrier ved amming, men det fikk jeg med første også så var forberedt på det :)

Skrevet

Det var koselig lesning om nr 2 :) revna en hel del forrige gang også. Sydde i 1 t og 13 min etterpå. Så håper det går bedre denne gangen :)

Skrevet

Hadde grusomt lang fødsel med masse smerte, dramatikk, vakum og epidural på nummer en. Nummer to gikk som en drøm uten epifural :-)

Håper du får det som meg med nummer to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...