*bolla pinnsvin* Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Blir snart mørkt på morgenen, så tenkte å utstyre seksåringen med vest ganske snart, men hvor får jeg tak i det?
Mamma_til_2 Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 XXl, biltema, g-sport, clas olson, jula egentlig "over alt" nesten. jeg kjøpte på biltema for snupp ville ha rosa, men de har grønn og gul og.
benelen Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Det skal være om refleksmote på god morgen norge nå fra 0840. De viste et eksempel på refleksvest, den så kjempesøt ut! Tenker for de små så er vel alt greit, men for de litt eldre barne kan det være lettere å få de til å gå i en litt "kulere" refleksvest.
Musemorbr / Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Refleksvest er en motegreie nå ja. Se facebooksiden til sprell.no om du for eksempel vil ha en i fine farger med hette og for. Men selv mener jeg at så lenge barna er villig til å godta vanlig vest, er det også det aller beste. De fleste butikker selger refleksvester nå, så du finner det nok.
Musemorbr / Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Åja.. Det er jo nøyaktig de vestene med hette og for som er på tv nå.
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2012 Takkerogbukker! Skjønner at jeg må komme meg litt oftere på butikken, ettersom disse vestene er over alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå