Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Holder på å tørne av å stå opp flere ganger om natten og dagen starter før fem hver eneste dag!!!!! Vil bare sove i flere døgn..... Pappen er bortreist på jobb og tar over når han er hjemme men jeg får aldri overskudd....
Plutselig_gravid Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Da er vi to. Ca 2-3 timer usammenhengende søvn i døgnet de siste 4 mnd... Er et mareritt å stå opp for å gå på jobb for tiden. Er så sliten at jeg knapt vet hva jeg heter. Fordelen er at jeg har gått ned 7 kg på kort tid uten å måtte jobbe for det Men sånn seriøst, så ender dette aldri bra, en vakker dag i nærmeste fremtid så kommer det til å tørne helt for meg. Når er det greit å ta seg en egenmelding å bare sooooove???
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Hehe ja d kan du si har lagt på meg to kg, aner ikke hvordan!!! Siden jeg knapt har spist., men men så humøret blir ikke bedre av d!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Det er lov å ta egenmelding for å sove om du er helt i kjellerern! Er jo bedre det enn at man går på en kjempesmell og ender opp utbrent og sykmeldt:-) Min første var et monster når det kom til soving, og sov sin første natt da han var 2,5 år. Først etter 3 år at dagene startet etter 5... Og det er til å bli gal av! Endte opp med sykemelding jeg, men kom meg fort, så ble bare en uke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå