Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Kjøp dere gnagsårplaster. Det fungerer veldig bra. :-) trenger ikke ha nye hver dag. Legg de bare i en plastpose over natten. Og fest de med tape dagen etter. Kan bli dyrt å bytte hver dag. :-/.
Teline Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Hvorfor skal man plastre brystvortene sine? Så lenge man har en bh som passer og ellers klær på seg?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Hvorfor skal man plastre brystvortene sine? Så lenge man har en bh som passer og ellers klær på seg? Skjønner du ikke plaes med struttende brystvorter Så lenge man har NOK polstring in BH så går det bra, men sports-BHer f.eks, har ofte ikke det,- og også en del andre "finere" BH.er kan være uten/med lite polstring,- og da har man "struttepupp" som synes gjennom både skjorte og cardigan......Gnagsårplaster har jeg ikke tnekt på, men kan jo være fint de gangene de polstrede bh-ene ikke passer/under trening
Teline Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har skjønt etterhvert at jeg er svært lite opptatt av andres brystvorter. Jeg klarer ikke se problemet med at man ser konturene av en brystvorte? Damer har bryster, bryster har brystvorter.. Dette er da ikke sjokkerende?
Soon to be mum Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Og som flere har nevnt i den andre tråden: det er faktisk ikke slik at det alltid hjelper med polstret BH. Hos meg synes det likevel. Ikke at det bryr meg nevneverdig, men vil bare nevne det.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Hos meg hjelper det med polstret bh. Men jeg har enda tilgode og finne en polstret bh som jeg kan bruke. Det verste jeg ser er henge pupper i en push up. Jeg har str 70 J, og har funnet en bh med polstring i den str. Men det betyr ikke at den er like stor som en uten i samme str. Så bh uten polstring gir best passform, uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå