Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 På dagen i går la jeg merke til en edderkopp som minnet litt om en maur oppe ved taklista. Den er der fortsatt. Jeg vet den lever. Venter på at den skal komme ned til min høyde så jeg kan ta den med støvsugeren eller noe, men den holder seg ved taklista. Jeg er livredd edderkopper
MGA Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Hehe, ja er ganske normalt at de spinner seg ett nett på en fast plass og venter på fluer og diverse som de kan spise. Har hatt en svær edderkopp utenfor vinduet mitt i hele sommer, den er der enda
Taibinato Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Vi har hatt en edderkopp utenfor vinduet i mange år. Virker som den går i dvale på vinteren, for så å dukke opp igjen på akkurat samme sted. Om vi forsøker å "ta den" piler den inn i en sprekk.. Vil tro de kanskje er "stedsbundne"?! For den burde jo virkelig se på plassen som en trussel med tanke på at vi har forsøkt å drepe den utallige ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå