Gå til innhold

Hvilken vinterjakke velger dere til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er dress som blir mest brukt, men litt greit å ha en jakke ved siden av.

Jeg trenger ikke en som er altfor dyr, men vil ha en ordentlig og fin jakke til poden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som er varm.

Skrevet

Jeg kjøper alltid veldig gode dresser. Jakkene er jeg ikke så alt for nøye på, bare de er passe varme og gode på. Barna mine er aldri ute lenge i jakke på vinteren.

Skrevet

Didrikson. Var på salg på XXL. 300 kr.

Skrevet

Stormberg.no har masse fine og billige jakker :D

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Min har Moncler dunjakke:)

Skrevet

Har kjøpt en wheat parkas til snuppa... Gleder meg til å kunne starte å bruke den :)

Skrevet

4 åringen har en skogstad dunjakke fra i fjor. God og varm.

Skrevet

Mini a ture. Syns de er fine og vann og vindtette.

Skrevet

En helt vanlig varm vinterjakke. Ikke noe Jean Paul eller moncler her;-))

Skrevet

Jakke her blir stort sett brukt til og fra bilen og på veldig korte gåturer, ellers er det dress vi bruker, så jakker til barna bruker vi ikke veldig mye penger på. Yngste får arve en etter eldste (tror den som passer i år er fra H&M) og til eldste fant jeg en på tilbud til 100kr på Barnas Hus.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Det blir en rimelig jakke fra HM eller en annen kjede. Leter etter en med fine farger.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

HellyHansen 599 på Coop obs. Nydelig! :) bruker den ikke til barnehagen men ellers til alt :)

Skrevet

Minsten har fått en ny kjempefin parkas fra wheat, eldste har en bergans dunjakke som jeg håper skal passe fint i år også. Parkasen kjøpte jeg til ordinær pris, så den tror jeg kostet 899. Dyrt, men utrolig nydelig jakke! Dunjakken fra bergans er jo enda dyrere, men med litt rabatter så tror jeg at jeg betalte rundt 1050 for den. Hvis ikke den passer i år, så tror jeg eldste får lik som yngste. Har i grunn litt lyst på lik til dem uansett, men bruker ikke 899 kr på en til dersom hun har en flott jakke som passer.

Jeg er ikke opptatt av merker, slik det kanskje kan se ut i forhold til jakkene til ungene her, men jeg kjøper det jeg syns er fint. Har letet overalt etter fine vinterjakker til minsten og ikke funnet noen før wheat jakken dukket opp. Nyydelig fin! Og varm og vanntett med tapede sømmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...