Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg skulle gjerne hatt en til, men det vil ikke mannen, så derfor er det jo ikke ønskelig med en graviditet... Anyway- går på p-ring, og når jeg skulle sette i ny var jeg tom og måtte få ny resept - derfor ble det en uke uten prevansjon. Siden fødsel for 2 år siden har jeg hatt 0 sex lyst- mannen har bare fått av og til fordi jeg syns han bør få- men det har vært uinteressant for min del. Så hadde vi nå sex, og nå en uke etterpå så får jeg ikke nok - tenkte på sex i hele dag, og det var bare å få ungene. Seng så ville jeg ha meg MANGE ganger. Og i går og dagen før det... 2 ting jeg nå bekymrer meg for... Er jeg gravid siden jeg nå vil holde på som kaniner? Har jeg lav sex lyst pga p-ringen, og kommer til å miste sexlysten så snart hormonene fra p-ringen begynner å sette inn?
<3 2G <3 Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 P-ringen kan drepe sexlysten ja..... Merket det fort da jeg tok ut min at lysten kom tilbake. Så ta en test for å være sikker. Men vil tro det er at du tok ut ringen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Gikk du over til annen prevensjon? Fungerte det? Andre med samme erfaring som kan gi meg råd?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg ble gravid på p-ring... Og den var satt inn også Ømme pupper også? Og trøtt? Var det, i tillegg til økt sexlyst, jeg merket det på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå