❤lille stjerne❤ Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Får helt vondt i magen av å se bilder av den lille jenta på 5 år som er forsvunnet. Håper-håper-håper at de finner henne i god behold!!!. Det er alltid forferdelig når et barn forsvinner selvfølgelig, men når det er et barn på akkurat samme alder som sin egen lille skatt så stikker det ekstra i hjertet. Det gjør det umulig å ikke tenke på hvor sårbare de er.
Arna_Disa Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Det er så trist! Jeg synes så forferdelig synd på foreldrene! April var det ikke? Hørt noe om en April..
Mandalas Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Det er virkelig forferdelig! Meeen... Nå virker jeg muligens kynisk, men jeg blir litt irritert på media. Mange barn forsvinner hver dag dessverre, og (jeg tror at) den eneste grunnen til at media velger å ha en notis om dette nå er pga de tidligere lokkeforsøkene i Norge de siste ti dagene. Det er leit at de bruker tragedier på den måten, men akkurat nå er det bortføringssaker som selger. Håper naturligvis at den lille jenta kommer til rette!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå