Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Alt det onde deres egen hverdagslykke? Selv kan jeg føle på det...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Ja, det vil jeg si. Nesten så jeg ikke vil ha barn, når jeg ser hvilken vei Norge har tatt. Den naive innvandringen gjør at Norge nå er som USA på mange områder. Skummelt og trist.
Mandalas Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Nei. Jeg syns vi lever i et trygt, godt og fint land.
Turtelduen Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Har tenkt det sammen som # 2 i det siste. Nå trenger vi en regjering som kan stramme litt inn på grensegangene. Men det kanskje vanskelig med dette EU greiene. jeg er ikke mye politisk av meg, men er ikke helt enig i at hvilken som helt europeer kan komme hit. Eller det virker nesten som hvilken som helst verdensborger kan kommet hit til landet. Syns det burde være strengere... Jeg har ingenting imot invandrere, bare de som har noe ondt i seg.
Turtelduen Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Men jeg er ikke redd, bare begynt å tenke på at noe må gjøres...
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Ja! Har lyst å flytte til en øde øy med barna mine, der ingen finner oss, hvor jeg kan beskytte de mot alt! :-D
Magia Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Nei, jeg går heldigvis ikke rundt og er redd. Jeg kan noen ganger tenke på at jeg synes mennesker er forferdelige skapninger på mange måter, som både ødelegger naturen og samfunnet, men jeg legger det fra meg og tenker at det finnes mye fint også. Man kan ikke gå rundt og være redd, det tjener ingen. Verden er ikke farligere i dag enn den har vært tidligere.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Ja, føler Norge har blitt et utrygt land de siste årene. De siste 5 årene. Synes det blir mer og mer USA her, bekymrer meg mye over at noe skal skje med ungene mine, og jeg kommer nok til å bli hønemor til de er voksne!
Cat_Woman Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Nei, jeg er ikke redd. Føler at jeg kan gi barna mine en trygg og god oppvekst, i et flott land.
CaptainHindsight Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Norge er et godt og trygt land, men liker ikke utviklingen de siste årene. Husker for noen år siden, så var det en som ble skutt i beinet i Oslo, dette var på forsiden av alle landets aviser, og folk flest var sjokkert. Nå har det blitt "dagligdags" at folk blir voldtatt og skutt etter. Det er en utvikling jeg ser på som skremmende, og jeg må innrømme jeg lurer litt på hva slags verden barna våre overtar...
År og dag Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Synes media fråtser i drap, voldtekter, ran og annen elendighet. Ikke rart man blir utrygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå