Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har ingen venner... som ønsker å gå på byen... Hvor kan man egentlig få tak i folk å gå på byen med?? Skal man da gå alene?????
Mandalas Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Kommer vel an på hvor man bor om man "kan" gå alene. Her jeg bor i en middelstor by hadde det føltes veldig kleint. Men sist jeg var ute i Oslo traff vi en som var ute alene, og da syntes jeg ikke det var noe merkelig. Men man skal uansett være bra tøff for å gå alene Hvor man finner venner å gå ut med aner jeg ikke. Man må vel i første omgang prøve å finne venner generelt, og forhåpentligvis liker de også å gå på byen iblant
3 nøtter til Askepott Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Hvor bor du henne i Norge da?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Bare føler at tiden renner i fra meg....... Er vell ikke særlig sjarmerende med "eldre" damer på byn ?? Eller ??? HI
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Bare føler at tiden renner i fra meg....... Er vell ikke særlig sjarmerende med "eldre" damer på byn ?? Når er man for gammel til å gå på byn egentlig??? Eller ??? HI
3 nøtter til Askepott Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Blir aldri for gammel å gå på byn. Synd du ikke bodde i Stavanger..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Askepott, høres bra ut :-) Jeg er 27 og føler meg gammel :-( Klem til deg HI
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Finnes jo alltid sånne nettsider man kan få venner? Eller er det bare kjærester man treffer der? Noen du jobber med? Uansett, aldri for gammel til å dra på byen, så lenge du ikke skal på grøftefylla liksom
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Gå inn på aktivitetsvenner.no .. kanskje du finner noen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå