Gå til innhold

Er det "unormalt" å treffe venninner kun 1-2 ganger i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg her i går som fikk meg til å tenke..

Jeg er gift og har 3 barn.

Jeg har ikke det helt store behovet for å treffe venninner så ofte lenger merker jeg.. går fast i klubb med 5 venninner 1 gang i mnd, og prøver ellers å besøke bestevenninna mi en gang i blant. Ellers treffer vi hverandre i bursdager og tar oss en vinkveld/jentekveld noen ganger i året.

Treffer familie 1-2 ganger ukentlig, og med 3 barn og mann er det egentlig nok sosialt liv for meg..

Blir litt overrasket når jeg leser at folk treffer venninner flere ganger i uka. Jeg nyter å slappe av i fred og ro på kveldene og kjeder meg sjelden i eget selskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt for meg å se de 1-2 ganger i mnd, i alle fall. Med studier, jobb, mann, 2 barn, hus, svær familie og altfor mange venner har jeg ikke sjangs til å treffe de oftere, Hadde jeg hatt sertifikatet, hadde jeg kanskje kunnet vært hakket mer sosial, men men.

Skrevet

Tror ikke det er unormalt...

Har sagt til mine venner at jeg har små barn som trenger oppfølgning så vi ses igjen om +- 10 år :P

Neida, så ille er det ikke.. Har noen jeg besøker/treffer jevnlig og andre som jeg stikker innom med av og til, de er ikke mindre verdt av den grunn, men tiden strekker ikke til...

Skrevet

Håper ikke det er unormalt. Jeg gjør det kanskje 3-4 ganger i året.

Skrevet

Hadde vært kjempeglad om jeg hadde venninner å møte 1-2 ganger i mnd :-)

Skrevet

Høres ut som hva jeg gjør også, føler meg ikke asosial av den grunn...

Skrevet

Hmmm. Da er jeg EKSTREMT unormal. Har ikke truffet venninner på fire måneder.... eller kanskje det er mer også. Har sett noen andre venner, men har ikke vært sammen med mine bestevenninner på leeeeeenge!

Skrevet

Er ikke så voldsom på disse kveldsbesøkene alltid.. Men er flink til å besøke venninner som har barn på samme alder fra mødregruppa i helgene/ettermiddagene etter at småen har vært i bhg ;) Da skravler vi, og ungene leker så flott. Så får dekket mitt sosiale der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...