Gå til innhold

Ser dere syke ut ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når dere er syke altså...

Jeg ser halvdød ved en vanlig forkjølelse. Altså i kategorien synlig syk, hvis jeg har hatt eks magesjau i 12t ser jeg ut som et vrak i 36t etterpå. Kan da fint ferdes blant folk og fe og støte på venner og kollegaer fordi jeg ser syk ut.

Kjenner noen som har fått beskjed av legen at de ikke så syke ut og derfor måtte overdrive symptomene selv om de har vært skikkelig syke...

Endret av ZamZam
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser syk ut selv når jeg er frisk :-o

Skrevet

Ja, men pussig nok så ser jeg det ikke selv. Men får som regel kommentarer, av andre som ser at jeg ikke er helt på topp, og da skjønner jeg det:)

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Nei. Men det fordi jeg hater å føle meg uvel og ustelt, så selv når jeg er skikkelig syk blir jeg ikke trodd, fordi jeg ser så frisk ut. Litt irriterendes, men bare min egen feil :)

Skrevet

Svært sjeldent jeg ser syk ut når jeg er syk. Nå, derimot, er jeg blodprøvemessig friskere enn på maaaaange år.... og likevel får jeg kommentarer om hvor sliten jeg er, og om jeg er syk.

Altfor mye fysisk og ikke minst psykisk stress over lang tid :/

Men når jeg er ordentlig syk får jeg fine roser i kinnene, øynene skinner, huden blir helt fin og jeg ser i det hele tatt strålende ut! Forstå det den som kan ;)

Skrevet

Nei

ser nesten aldri syk eller sliten ut. Det er slitsomt, for jeg sliter med å bli trodd av andre.

Når jeg trener kjennes det ut som jeg skal kaste opp/besvime hvert øyeblikk, men andre tror jeg sniker meg unna :(

Har slitt med NAV pga dette, jeg ser alt for frisk ut til å være så syk som jeg er....

Fikk tips av legen min om å droppe søvn natten før møte med NAV og gjerne spille litt ekstra også :P

Skrevet

For noen år siden slet jeg mye med ørebetennelse, halsbetennelse og mye rart. Det bare ballet på seg få fort jeg var frisk av det ene. Husker jeg kom på legevakta en nyttårsaften, da var det min mann som dro meg med for han mente jeg var for syk til å være hjemme. Jeg så vist ikke så syk ut, men utifra hvordan jeg normalt er så var jeg syk. Og legen kikket ganske hånlig på meg og lurte på hvorfor jeg var der, men så fort han så ned i halsen, inn i ørene og så crp'en min så titte han fort. Jeg fikk beskjed om å sende unger til besteforeldre, holde senga og min mann fikk streng beskjed om å pleie meg.

For to uker siden var jeg helt slått ut av influensa, min mann mener jeg så halvdø ut. Normalt ser jeg ikke så syk ut når jeg er forkjøla og bleier ikke å vurdere å være hjemme fra jobb engang for jeg føler meg bare litt pjusk. Men nå var jeg helt slått ut og det syntes.

Skrevet

Jeg får en merkelig trang til å freshe meg litt opp når jeg er syk. Kan finne på å plutselig børste håret, fikse på sminken osv.

Så ser vel ikke alltid syk ut selv om jeg er det :P

Skrevet
Jeg ser syk ut selv når jeg er frisk :-o

Samme her. Folk er ofte bekymret for meg fordi jeg er så blek i ansiktet. :P

Skrevet

Jeg ser ofte frisk og kjernesunn ut selv om jeg føler meg ganske så dårlig.

Ikke så gøy når man føler seg skikkelig elendig og får høre " du ser jo så frisk og fin ut", når man egentlig vil ha sympati...Men er jo definitivt et luksusproblem!

Blir blank i øyne ved feber da.

Spydde meg bokstavlig talt gjennom sist svangerskap, huden, håret og neglene har aldri vært så fine som da... Helt utrolig egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...