Gå til innhold

Johooo. 800.000 inn på konto!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte aksjer for 300.000 kr for tre år siden. Solgte i dag. Etter at skatt er trukket fra sitter vi igjen med 800.000 kr. Pen gevinst.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, det kaller jeg god avkastning :)

Gratulerer!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Da kan du godt få kontonr mitt ;)

KOS deg du! Du har sikkert fortjent summen! :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Blir så provosert av folk som deg, hi! Phøy!!

Skrevet

Om du føler deg litt gavemild og har lyst til å dele kan du godt få kontonr mitt assa :P

Skrevet

Tusen takk for hyggelige svar:)

Blir ikke så mye kos for pengene, men er kvitt 1/4 av lånet!!

Skrevet

Det var en fin avkasting. Gratulerer med god inntjening :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Gratulerer!

Kjekt å kvitte seg med litt lån. :-)

Skrevet

De var mere verd for bare et par dager siden, men det vet du sikkert... ;) Men gratulerer med pen gevinst og bra jobbet.. :)

Skrevet
De var mere verd for bare et par dager siden, men det vet du sikkert... ;) Men gratulerer med pen gevinst og bra jobbet.. :)

Takk:) Vi bestemte oss for å ikke gamble lenger. De har vært oppe i mer ja, men i dag var gevinsten vår akkurat 500.000 kr, og det syns jeg er mer enn bra nok på tre år:)

Skrevet
Kjøpte aksjer for 300.000 kr for tre år siden. Solgte i dag. Etter at skatt er trukket fra sitter vi igjen med 800.000 kr. Pen gevinst.)

HYSJ!!! Holder meg for øynene og vil ikke høre.... Finnes IKKE misunnerlig i det hele tatt ;p

Skrevet

HYSJ!!! Holder meg for øynene og vil ikke høre.... Finnes IKKE misunnerlig i det hele tatt ;p

Misunnelig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...