Mon tro.. Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Hei Når jeg fikk min gutt for 22mnd siden ble jeg satt i gang pga av mistanke om svangerskapsforgiftning og vannet hadde gått. lang historie kort. Jeg fikk ikke en cm åpning engang masse rier og rienedsettende medisin var vikelig ubehagelig. Etter 19timer uten åpning, og mange tabletter ble det KS ga lav puls hos gutten min.. Det visste seg at jeg verken hadde svangerskapsforgiftning eller at vannet hadde gått..!! Lang historie, fikk depresjon, masse angst, psykriater på sygehuset osv... Denne gang har jeg jeg så liten lysst til å bli gangsatt igjen etter forrige opplevelse. Jeg har håp om at hun kommer til termin,og heller ta KS fremfor de modningspillene igjen... Noen tanker om dette? Andre med lignende erfaring? Endret 2. oktober 2012 av Mon tro..
Nostalgia Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Dette hørtes jo ikke noe greit ut. . Har fått modningspiller med begge mine tidligere fødsler.. Fine fødsler begge to og den siste kom på en time fra første ri. Så det trenger ikke være tab som gjorde at du fikk den opplevelsen du fikk.. Men de sier jo at nye svangerskap kan bety helt annerledes og ny fødsel å.
Knerten's mamma <3 Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg ble satt i gang med foley kateter først, og deretter pille. Hadde ingen god opplevelse jeg heller. Plutten tålte ikke pilla og riene, så måtte ut i full fart til slutt etter 1,5 døgn etter igangsettelsen. Denne gang ligger han i seteleie og har vekstavvik som førstemann, og det er snakk om å bli satt i gang. Dette har jeg gruet meg til og tenkt på siden jeg fikk positiv test i handa. Ligger han i sete blir det antakelig ks, men har han snudd seg riktig vei så kan det hende de vil sette meg i gang pga avviket også. Jeg blir fysisk dårlig bare ved tanken, og håper alt jeg har på at han ligger i sete enda KS er ingen spøk, men jeg vil heller det enn å risikere noe denne gangen også. Jeg er så redd for å miste plutten under fødselen at jeg gjør hva som helst for å få KS. Tror jeg vil komme meg raskere denne gang hvis jeg slipper å ha rier osv først, for så å gå gjennom haste ks. Snakk med de på sykehuset, og forklar hvordan du føler det!! Lykke til
Knerten's mamma <3 Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Det beste hadde jo vært om han lå riktig vei, OG vil ut på egenhånd )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå