lykkeliten1 Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Lurer på hva dere gjør(eller ikke gjør) med dyna til babyen? Jeg tenker på at babyen ikke skal kunne sparke dyna av seg eller det viktigste av alt, ikke få dyna over hodet og ansikt!? Tenker mye på nettopp dette! Gjør dere noe spesielt? Vet det finnes noe slags klyper eller lignende som kan brukes til å feste dyna til lakenet, men vet ikke hvor man får kjøpt noe slikt. Dårlig forklart, men håper dere kommer med noen tips og erfaringer!
Gutt i oktober Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Fårstår Ka du meina. Disse klypene får du på barneutstyrbutikker. Eg har brukt dei sjøl og er veldig fornøgd:)
Arna_Disa Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Oi! Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Sånne må jeg få tak i !
lykkeliten1 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2012 Ok, det finnes der ja. Er ikke dyrt eller? Ja det skal jeg kjøpe på babyshop neste uke!
pianowoman Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Det finnes også "soveposer" til babyer som gjør at de ikke sparker av seg dynen eller får den over hodet...
TPK Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Vi bruker sånn sovepose fra IKEA http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20197487/ Veldig fornøyd
lykkeliten1 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2012 Det er absolutt et godt alternativ det også, men siden jeg ikke er vant til det produktet føler jeg liksom at det skal være vanlig dyne rundt babyen. Har brukt vanlig dyne hele tiden til nå, men til nå har den lille lagt i en kurv, så sa har jeg fått satt fast dynen på sidene ned i madrassen. Nå skal den lille over i "stor" sprinkel-seng og da kan den ikke festes på samme måte lenger. Tror jeg satser på slike klyper på baby-shop jeg.... Koster de mye? Noen som vet?
håpefull<3 Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 59,- for 4 pakning på barnas hus. Hva det koster andre steder vet jeg ikke.
lykkeliten1 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2012 Supert! Det var jo billig. En billig forsikring. Da kan både mor og barn sove godt!
November-spire-79 Skrevet 4. oktober 2012 #10 Skrevet 4. oktober 2012 Det finnes en sånn litt stiv dyne på babyshop som gjør at den ikke kleber seg inntill ansiktet til babyen. Litt dyr men vi ble anbefalt denne dynen.Har jo ikke fått prøvd den ennå, men jeg håper den er god.
lykkeliten1 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2012 Ok, det har jeg ikke sett før. Men jeg må nesten si at det ikke hørtes så behagelig ut med en "stiv" dyne og hvis den er dyr attpåtil. Men selvfølgeli: godt at det finnes fler alternativer, for det gir meg dårlig nattesøvn av å ikke vite at det er helt trygt!
November-spire-79 Skrevet 5. oktober 2012 #12 Skrevet 5. oktober 2012 Ok, det har jeg ikke sett før. Men jeg må nesten si at det ikke hørtes så behagelig ut med en "stiv" dyne og hvis den er dyr attpåtil. Men selvfølgeli: godt at det finnes fler alternativer, for det gir meg dårlig nattesøvn av å ikke vite at det er helt trygt! Den var bløt nok til å være dyne, men litt stivere enn de andre Så lenge det gjør at babyen puster bedre så synes ikke jeg at det gjør noe at den er litt stiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå