Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 hva synes dere om å gjøre noe sånt? Kunne tenke meg å tattovere en sommerfugl på ryggen til jenta mi.
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Det syns jeg du skal gjøre. En svææææær en på hele ryggen :-D
kosemamma<3 Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Troll. Det her blir for dumt til å være seriøst.
lille_Harepus Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 gjør det! det blir super fint! her skal babyen få hull i tunga! En rosa diamant, de blir bare sååå fint!
Liten rosa Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Kan ikke alle bare slutte å lage sånne tulletråder? Plis?
It's all about me Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Go for it. Jenta vil jo ha glemt smerten når hun blir stor. Og det viktigste er jo at du synes det er sååååå søtt.
*SommerFrisk* Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 HA HA jeg er så dårlig på å juge! det var meg, jeg tilstår! Jeg postet mitt aller første anonyme innlegg, for å se hvor enkelt jeg syns det var å tøffe seg bak tastaturet. Sorry til alle jeg skuffet. he he, og jeg beklager, virkelig inderlig veldig mye Håper dere kan finne det i hjertet å tilgi meg? Og nei, såklart vurderer vi ikke det!
Gunner Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Den bli sikkert pen etter hvert når ungen vokser også.
*SommerFrisk* Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Den bli sikkert pen etter hvert når ungen vokser også. Hehe, ja den blir sikkert nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå