Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Takler ikke å se på de øynene, før de har drukket sin kaffe. Man føler jeg jo dårlig bare ved å se på det. Og jeg drikker ikke kaffe engang.
Vilde2012 Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Helt enig! Jeg må se bort når reklamen sendes fordi jeg blir så kvalm og uvel av å se dobbelt på den måten. Kjennes ut som jeg blir sjøsyk eller noe. Vet ikke om det er fordi jeg er gravid, men tror jeg ville reagert likt ellers.
megmegmeg Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Enig! Klarer ikke å se på den reklamen i det hele tatt uten å bli dårlig.
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Jaaa! Jeg må se bort for den er så ekkel. Mon tro om tv-selskapene får klager på sånt?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg sto utenfor et senter i dag, da så jeg den reklamen på et skilt og jeg trodde det hadde klikka for meg
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg synes også det er ubehagelig og blir kvalm av den. Sikkert fordi hjernen kobler det å se dobbelt med å være kvalm/syk/full.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå