Miamimom Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg kjøpte et massivt sølvarmbånd med ekte smaragder for noen hundrelapper. Var forbredt på å fortolle det,men selger hadde på eget initiativ merket som gave og under 200NOK, så da ble det ikke noe ekstrakostnad heller.. Ellers har jeg kjøpt helt nye og ekte geox og sorelsko for under 200, det meste er billigere på ebay!
Vilde2012 Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg kjøpte et massivt sølvarmbånd med ekte smaragder for noen hundrelapper. Var forbredt på å fortolle det,men selger hadde på eget initiativ merket som gave og under 200NOK, så da ble det ikke noe ekstrakostnad heller.. Ellers har jeg kjøpt helt nye og ekte geox og sorelsko for under 200, det meste er billigere på ebay! Men hvordan vet man at det er ekte varer og ikke bare kopier?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Hvordan finner man ordentlige ting der? Jeg finner liksom bare ræl jeg...
Miamimom Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Man kjøper av seriøse,store selgere som har mange tusen positive feedback og gjerne har solgt det du ønsker å kjøpe til mange før deg. Ellers vet man stort sett etterhvert hva som er fake og ikke i forhold til pris og selger. Hvis en ny ralph lauren piquetskjorte koster 50 kr er den garantert fake, mens hvis det er amerikansk selger og den koster 300 er den mer sannsynlig ekte. Skjønner? Og så tar jeg aldri de største sjansene,men jeg har aldri blitt lurt eller fått drittvarer.
*Miss Flua* Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Hvordan finner man ordentlige ting der? Jeg finner liksom bare ræl jeg... Hvis du skal ha noe spesielt kan du søke opp og se om du kan få det billigere der enn her hjemme. Jeg for eksempel kjøpte en 12 pakning med angelcare poser til bleiebøtte. Her koster det 300 for en 3pk, mens jeg kjøpte 12 for 700. Buggy snuggle har jeg kikket litt på, og den kan man kjøpe til under halv pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå