Gå til innhold

Bihulebetennelse, tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt det før, men det begynner å gjøre sabla vondt i bihulene, så jeg lurer på om jeg kan gjøre noe for å forsikre meg om at det ikke blir værre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode tips, men vet hvor ubehagelig det er. Vil bare ønske deg god bedring:)

Skrevet

Skylle nesa med sånt neseskyllehorn som du får kjøpt på apoteket er lurt. Otrivin og Ibux er også fint å ha. God bedring :)

Skrevet

Takk for god bedring ønsker... søren og... jeg tenkte at hvis jeg fikk satt igang en eller annen magisk hestekur så kunne det være det ikke kom...

Noen som vet hvorfor det kommer?

Og kan man ta Ibux når man ammer?

Skrevet

Hjelper ikke paracet?

På apoteket finnes ei stor spray flaske med saltvann, jeg husker ikke hva den heter, men den er stor altså. Og der er det skikkelig trykk på. Dermed kommer saltvannet lengre inn følte jeg. Den åpnet bihulene på meg. Den blir anbefalt etter neseoperasjoner. Bruker du god tid når du står ved nesespray hylle på apoteket, så finner du den. Den er reseptfri og koster litt i underkant av 100 kroner tror jeg. Man får veldig sjelden antibiotika med en gang. Den går nok over etter 4-5 dager. Når det er på det verste klarer jeg ikke å sove om natta fordi da sprenges det i ørene når jeg ligger, da er det bare å ligge/sitte i sofaen oppreist hele natta.

http://www.helsebibl...20E33ECDA11ACA1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...