Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Både jeg og 5-åringen har det. Ingen på hverken føtter eller hender så det er ikke munn, hånd og fot syken. Er ellers i god for. Var på trening i går og klarte å prestere som jeg pleier. Noen som vet hva det kan være, og hvor lenge det vil vare?
augustmini Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Det kan være munn hånd og fotsyke for det om, må ikke få blekner i hender/føtter. Går på Vestlandet nå...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Det kan godt være det, det starter ofte med vond hals og lett feber, blemmene kom feks ikke på hender og føtter hos sønnen min før flere dager etter at han først ble syk Går i østfold også Endret 2. oktober 2012 av UndrendeUllteppe
scarecrow2011 Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Jenta mi fikk kun blemmer i munnen, ikke på hender og føtter. Så det kan være det han har fått.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Ok, men hva gjør man. Hvor smittsomt er det. Barnehage, jobb???? HI
klg,2 boys now:) Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Det smitter før Evt blemer eller utslett kommer.så lenge almentilstand er bra kan dere gå på jobb/bhg
mollabell Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Om jeg ikke husker feil i farta så smitter det før det bryter ut, så om allmentilstanden er god er det lov å gå
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Det smitter før Evt blemer eller utslett kommer.så lenge almentilstand er bra kan dere gå på jobb/bhg Så flott, tusen takk. Er det noe man kan gjøre for å lindre smertene fra blemmene i munnen, og hvor lenge vil de være der?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Det smitter før Evt blemer eller utslett kommer.så lenge almentilstand er bra kan dere gå på jobb/bhg Så flott, tusen takk. Er det noe man kan gjøre for å lindre smertene fra blemmene i munnen, og hvor lenge vil de være der? Ingen som vet hva jeg kan gjøre for å lindre smertene av blemmene i munnen. Gutten spiser nesten ikke
klg,2 boys now:) Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Du kan "smøre" på farris Evt skyll munnen med corsodyl
TPK Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg hadde også dette nettopp! Og smerter/sår på tungen. Halsvondten varte 2 dager og det på tungen i 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå