Prøverpåentil Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 De er ikke vonde. Men er det fortsatt et bra tegn på at noe kan være på gang etterhvert? Hvis noen har erfaringer med det.. Termin idag så er jo litt utålmodig.. ikke ofte iløpet av livet man går å håååper på smerter
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 kynnere er jo tegn på at noe er på gang. men det kan enda ta lang tid. du får bare å tolmodighet. eventuelt gå deg en rolig tur. eneste som nytter.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg hadde mye kynnere hele det andre svangerskapet mitt, men de siste ukene kom de oftere, ble mer ubehagelige og de var til tider ganske regelmessige. Når fødselen endelig startet var jeg bare oppgitt over at de teite kynnerene begynte å bli enda mer ubehagelige enn de hadde vært... Tok et par timer før jeg skjønte at fødselen virkelig var i gang, men da gikk det raskt!
Prøverpåentil Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2012 Ja vet det kan være vanlig.. men jeg har hatt det bare en gang i blandt.. mens de siste par dagene har jeg våknet av de.. og de kommer ooooooofte.. men som sagt ikke vonde.. så mister litt troa.. men man må jo prøve å gripe noen halmstrå
Turtelduen Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Det er uansett ikke lenge igjen, selv om det ikke er noen trøst. Men jeg har hatt kynnere i mange uker nå, og jeg er bare i uke 35... Masse lykke tiL! Det er uansett modning kroppen din holder på meg
scarecrow2011 Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Huff, håper det tar seg opp og det skjer i natt da:) Hadde regelmessige kynnere på termindato nå med nr 2, var bare kynnere. en uke senere kom han
moskvamarit Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Hadde kynnere fra livmoren var på størrelse med en appelsin og gjennom hele svangerskapet! Veldig hyppig på jobb og ved stress,og når jeg slappet av kom de regelmessig,på minuttet! Må nevnes at jeg gikk over termin så det suste etter!
Turtelduen Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg kan anbefale modnings akupunktur, om du får noen til å gjøre det kjapt. Jeg fikk rier hver gang med 3 mann. Da startet jeg senere i svangerskapet enn jeg gjorde med 4 mann. Da gav deg meg masse maserier (Men likevel en lettere fødsel enn 5 mann, som jeg ikke tok akupunktur på) Nå som du er kommet så langt skal du ikke se bortifra at du får rier under akupunkturen. Jeg husker den dagen kl 17 hvor jeg lå og fikk den sterke rien, kl 06.18 neste morra kom 3mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå