Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Det viser seg at typen har det. Han har ikke utbrudd og går nå på medisiner..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Det smitter ved utbrudd, før man får skorpe på de blemmene, eller hva jeg skal si..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Hvorfor går han på medisiner om han ikke har utbrudd? Hva slags medisiner er det da snakk om?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Jepp, bare smittsomt da det væsker Jeg har hatt herpes i 15 år, og har aldri smittet mannen min (vært sammen i 12)
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Jepp, bare smittsomt da det væsker Jeg har hatt herpes i 15 år, og har aldri smittet mannen min (vært sammen i 12) Altså ikke nedentil da, vet ikke hvordan smittefunksjonen funker der..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Medisiner for å forebygge/forhindre nye utbrudd.. Takk for svar
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Samtlige varianter smitter ved utbrudd. Men vær klar over at ved kjønnsherpes har ikke alltid menn like "åpenbare" utbrudd som oss kvinner, så de kan smitte oss med det selv om de ikke tror det.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Ok,men hvor får de sår? På tuppen,langs penis eller?..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Det kan vel variere. Men jeg vet at noen kan oppfatte det som lett kløe og rødhet, spesielt ved flergangsutbrudd. Man kan tro det er sopp eller andre plager. Hos oss damer er det mer tydelig, men også hos oss dabber det gjerne av etter første gangen.
Turtelduen Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Nå har jeg bare herpes alla "forkjølelsessår" og ikke der nede. Men min mann har ikke blitt smittet på de 13 årene vi har vært sammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå