Gå til innhold

Julieaaaaa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du, jeg har et lite problem her. I en eller annen tråd skrev du at du ikke kunne se hvem som satt bak anonymknappen lengere, og at da kunne folk bare kaste dritt til deg igjen. Bring it on eller noe sånt.. Og da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en spøk her. :P

Så da siterte jeg det innlegget og tok deg på ordet. Skrev noe sarkastisk og frekt og glemte av hele greia. Planen var å skrive et innlegg rett etterpå og si at det bare var en spøk, og ikke de gale anonyme som er ute etter deg hele tiden. Men det glemte jeg selvfølgelig av, helt til jeg kom på det nå og ikke fant tråden igjen.. Sååå. TULLA. Jaa.. Ikke så gøy liksom, men måtte bare oppklare det ;)

Når det er sagt så syntes jeg du er både morsom og kjempesøt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du, jeg har et lite problem her. I en eller annen tråd skrev du at du ikke kunne se hvem som satt bak anonymknappen lengere, og at da kunne folk bare kaste dritt til deg igjen. Bring it on eller noe sånt.. Og da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en spøk her. :P Så da siterte jeg det innlegget og tok deg på ordet. Skrev noe sarkastisk og frekt og glemte av hele greia. Planen var å skrive et innlegg rett etterpå og si at det bare var en spøk, og ikke de gale anonyme som er ute etter deg hele tiden. Men det glemte jeg selvfølgelig av, helt til jeg kom på det nå og ikke fant tråden igjen.. Sååå. TULLA. Jaa.. Ikke så gøy liksom, men måtte bare oppklare det ;) Når det er sagt så syntes jeg du er både morsom og kjempesøt. :)

Selv om jeg ikke var superfrekk, så var det ikke serriøst ment :D

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hehe takk takk:) men vet du, det har gått meg hus forbi. Så kanskje jeg ikke siterte deg? Har ikke sett det iallefal:)

Liker deg også, og du er ikke min hemmelige stalker :)

Du er god hadde blitt skuffet om du var bitchen altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...