Gå til innhold

Røyking og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi har røyket hele svangerskapet, og er mye utro mot mannen sin, som er på jobb,mye overtid,han er klar over ho er Utro,men går ikke fra henne pga babyen og sønnene deres på 3 og 6 år,men hvordan er det sex med mange menn i et svangerskap,kan neppe være sunt for babyen, ho har ca 30 dager igjen til Termin, begge hennes andre fødsel har vert vanskelige. Hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er forferdelig att hun ka gjøre noe sånt!

Kan du si ifra til henne?

Jeg vet ikke om jeg selv hadde turt å si ifra, men jeg hadde nokk gjort det tilslutt :)

Håper virkelig det går bra med baby!

Skrevet

Jeg har vel sagt det flere ganger at ho ska roe seg med og ha så mye sex,men ikke sagt noe ang Røyken. Ja babyen hadde det bra,ho var hos Jordmoren i dag,og babyen var i fin form ;)

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Ikke så mye hjerneceller på hun der dama der vil jeg tro?

Skrevet

Virker vel ikke helt sånn nei. Men er en barndomsvenn,men hvis ho skal holde på sånn,vet jeg ikke om jeg vil at babyen min skal bli kjent med henne

Skrevet

babyn tar nok ingen skade av at hun har mye sex. røyken er nok være. er det samme om hun har sex med den personen hun er sammen med eller andre menn, så lenge hun bruker beskyttelse.

er det greit det hun gjør? nei absolutt IKKE!!!!!!!!!!!!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det høres utrolig kvalmt ut å holde på på den måten hun gjør og hvorfor vil mannen hennes i det hele tatt godta at andre menn har sex med hans gravide kone???

Jeg trodde ikke det var mulig å være så blåst jeg!!!

Skrevet

Sofie håper ho bruker noe,men ho har alltid sagt ho hater og bruke noe.

Lykke : Ja er ganske kvalmt ja, er dessverre en del menn som synes det er deilig og bare få brukt den du vet

Skrevet

spør henne, og hvis hun ikke gjør det så be henne gjøre det.

Skrevet

Ja,men ho synes nok jeg blander meg for mye da,men er jo viktig i forhold til babyen hennes.

Skrevet

hvis hu syns du blande dæ så sku a itj a informert dæ om det da. hadd æ hatt ei venninde som hadd gjort nå sånt så hadd æ sakt klar i fra om meininga mi. folk får gjør som dæm vil i sine forhold men hvis dæm blande inn andre så må dæm tål å hør meinga dæmmers å.

Skrevet

Ja er helt enig, skal passe guttene hennes i morgen, og ta skal jeg snakke med ho før ho går, vi kan gå ut så ikke guttene hennes hører det,er jo veldig viktig i forhold til babyen,så må jo ta mer hensyn til babyen enn henne

Skrevet

Som sykepleier må jeg si at røyking er svangerskapet er skikkelig nei! Det er barnemishandling og en utrolig stygg ting å gjøre mot ditt ufødte barn!

Sex under svangerskapet er ikke farlig, men om hun ligger "rundt" uten beskyttelse er det jo stor risiko for en kjønnssykdom, evt en lei infeksjon som igjen kan skade barnet.

Jeg syns du skal snakke med venninen din, hjelper ikke det, kontakt jordmor/helsesøster/foreldre/mannen og kutt ut hele dama.

Skrevet

Så barnet i magen er med mor på horeturene? Wow, skikkelig ekkel dame.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Aiks! Hvem pervers mann vil ha sex med en høygravid dame, gravid med en annen manns unge;) jaja noen finner vel hvaler sexy også! Stakkars baby i magen, full av fremmede bakterier pg nikotin og stakkas barn hun allerede har. Hun har vel dårlig selvbilde og trenger oppmerksomhet av det motsatte kjønn.

Men gubben, han er bare dum. Helt sikkert utro han også, derfor overtiden. Inget fornuftig menneske med selvrespekten i behold vet at typen/kjerringa er utro uten å være det selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...