Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg mangler både gode skriveferdigheter og vittigheter, men føler jeg gjør lurt i å holde meg på krangle iperioder siden jeg blir et hespetre uten like et par dager i måneden :P

Her snakker vi om krype-sammen-i-fosterstiiling-under-trappa-mens-jeg-venter-på-at-mannen-kommer-hjem-fra-jobb-så-jeg-kan-kjefte-på-han-for-ingen-grunn sinna...

Har prøvd både sjokolade og alkohol for å dempe meg, med liten suksess...

Så gode råd tas imot med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på krangle har vi en egen pms-farm, kan det være noe for dem frue? Der stilles ingen krav eller spørsmål, bare å møte opp som man er, velkommen!

Skrevet

Høres ut som noe som er midt i blinken for meg :D

Skrevet

Ser frem til åpningen av dette stedet, er sikker på at mannen gladelig leverer meg på døra til fast tid hver måned :)

Skrevet

Oj, du er høflig du! Jeg har liksom bare sneket meg inn og latt som om jeg hører til. Jeg mener at jeg hører til her inne (i hvert fall litt), av den enkle grunn at jeg veldig ofte får hetta av resonneringsnivået på anonym. Da blir jeg lett både sarkastisk og nedlatende og det gjør det vanskelig å like meg selv...

Skrevet

Tenkte jeg skulle trå litt forsiktig siden dere virker som en sammensveiset gjeng, og holder tross alt til på krangle, he he :P

Når det gjelder anonym så må jeg si meg enig, er mange ganger jeg holder på å svare i sinne, men pleier som regel å ta meg selv i nakken og slette det jeg har skrevet mens jeg teller til 10...

Skrevet

Er det ikke snodig hvordan de som ikke er interessert i å krangle havner på krangle? Det er jo bare goe damer her :)

Skrevet

He he, virker som krangle er den siden med minst dramatikk jo :)

Så hvordan klarer dere flotte damer å holde dere i tøylene når hormonene herjer som verst?

Jeg var snill som et lam under graviditeten, men skal si jeg har fått det igjen i ettertid... :P

2 dager til mensen, så jeg vet jeg kommer til å ha en dårlig dag i morgen, sikkert som banken det :/

Gjest amandine
Skrevet

He holder oss i tøyle med å krangle på anonym med nick;-) pluss fabulere rundt tidligere nevnte pms.-farm. Og bake/rydde i hagen. Hvis det er noen trøst kan jeg røpe at jeg er på pms-høyden i dag,og det sammenfaller praktisk nok med minstemanns bursdag med tilhørende selskapeligheter. Som jeg i et anfall av overmot har latt inkludere 15 barn fra bhg, deres foreldre pluss litt onkler og tanter. Ave Maria kvinnen er gal. Got to run, har en del å gjøre. Jaggu bra jeg fremdeles er syk og hjemme fra jobb.....sukk...

Skrevet
He holder oss i tøyle med å krangle på anonym med nick;-) pluss fabulere rundt tidligere nevnte pms.-farm. Og bake/rydde i hagen. Hvis det er noen trøst kan jeg røpe at jeg er på pms-høyden i dag,og det sammenfaller praktisk nok med minstemanns bursdag med tilhørende selskapeligheter. Som jeg i et anfall av overmot har latt inkludere 15 barn fra bhg, deres foreldre pluss litt onkler og tanter. Ave Maria kvinnen er gal. Got to run, har en del å gjøre. Jaggu bra jeg fremdeles er syk og hjemme fra jobb.....sukk...

ohho lord lykke til med bursdag :)

Skrevet

Oh my!!! Du må jo inneha superkrefter amandine!!

Du er herved den herlige vinner av tittelen: CRAZY LADY :P

Ønsker deg all hell og lykke gjennom denne dagen, det hadde ihvertfall jeg trengt! Og masse god bedring :)

Skrevet

Jeg holder meg ikke i tøylene. Mann og barn trenger en månedlig påminnelse om hvem som er sjefen og hvor skapet står :-P

Jeg fjerner min dårlige samvittighet i etterkant med Ben&Jerry. De er de besteste trøstere i heleste verden!

Skrevet

Jeg sendte mann og barn tidlig i seng i går, og mannen fikk beskjed om å lade opp til dagen i dag.

Trenger at han er flink til å telle til 10 i dag og ikke fôrer hormontrollet så jeg blir verre enn jeg er. Noen må jo være fornuftige tenker jeg, dermed er hans jobb i dag å forhindre kriser og sinneutbrudd fra sin "bedre" halvdel... Godt jeg bare har 1 dag pr måned som alt blir krisemaksimert på denne måten...

Blir jo sliten av meg selv :P

Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av Ben & Jerry til oss begge som en belønning når vi nok en gang har overlevd månedens verste dag uten å hogge hodet av hverandre :P

Klarer utrolig nok å holde tøylene stramme til arvingen er i seng da ;)

Gjest sug lut
Skrevet
Jeg mangler både gode skriveferdigheter og vittigheter, men føler jeg gjør lurt i å holde meg på krangle iperioder siden jeg blir et hespetre uten like et par dager i måneden :P Her snakker vi om krype-sammen-i-fosterstiiling-under-trappa-mens-jeg-venter-på-at-mannen-kommer-hjem-fra-jobb-så-jeg-kan-kjefte-på-han-for-ingen-grunn sinna... Har prøvd både sjokolade og alkohol for å dempe meg, med liten suksess... Så gode råd tas imot med stor takk:)
Velkommen skal du være. Vi er superinkluderende egentlig, bare du ikke er anonym-dum kan du gjøre hva du vil, mene hva du vil, spise hva du vil, herje som du vil og hate både mann og unger når det trengs, samt mene at du har den beste mannen og ungene av alle når det kjennes sånn ut og skryte hemningsløst av det uten å bli skutt ned, samt at du kan drikke på en onsdag og pule så mange du vil og fortelle om det etterpå. I det hele tatt høyt under taket og breie dører (og ikke bare fordi enkelte av oss ti måneder etter nyttår fremdeles er breie over ræva).
  • 3 uker senere...
Skrevet

Oh, yes indeed :D

Merker jeg er oftere her inne for å sjekke etter nytt enn jeg er på facebook, he he. Deilig å kunne prate både svada og litt mer alvorlige ting uten en haug med anonyme kverulanter sitter klar til å henge deg ut i den offentlige gapestokken :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...