Fuglemamma <3 Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Hva skal dere ha til middag idag? trenger inspirasjon
<3guttemamma<3 Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Vi skal ha noe så enkelt som røkt kjøttpølse med hjemmelaget potetstappe og tomatbønner:)
Fuglemamma <3 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2012 Mmm, hørtes godt ut:) laget 8 italienske pizzaer Igår, da vi hadde middagsgjester, så kan egentlig unne meg selv noe mer lettvint i dag:)
Gjest Trulte med to små Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Vi skal ha laks og poteter med rømme og agurk lagt i eddiklake. NAM
På vei igjen <3 Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Hmm... Kjøttpudding med hjemmelahet potetmos og dampet hodekål blir det her i huset Kjekt med inspirasjon til i morgen, da. Der er jeg helt blank!
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Biffsnadder og stekte grønnsaker
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Vi har hatt stekt laks med brokkoli, poteter, gulrøtter og saus Handlet for hele uken idag, så middagsplanen for hele uka er i boks her
November-spire-79 Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Hjemmelaget skinke og grønnsaksgrateng med kokte poteter Vi skal ha kokte pølser i morgen fordi vi skal ha visning her, derfor måtte vi ha noe hjemmelaget i dag og i går for å lette på samvittigheten. Vi hadde kyllingboller med salat og stekte poteter i går.....nam nam
Paulita Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Hjemmelaget grønnsakssuppe, med litt revet ost i. Hadde så masse grønnsaker som var blitt litt myke - perfekte å lage suppe av med andre ord. Spennende å høre hva dere andre har hatt
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 I går hadde vi seibiff med rømmesaus. I dag tror jeg kanskje det blir noe så enkelt som karbonader fra Gilde... Liker best å lage selv, men blir nok ferdigkjøpte i dag.. Trøtt og lat for tiden.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 Idag blir det hjemmelaga fiskekaker i brun saus med kokte poteter, gulrøtter og brokkoli
frøkenblipp Skrevet 3. oktober 2012 #14 Skrevet 3. oktober 2012 Hyrdepai! Deilig "alt i en form" middag har alltid endel grønnsaker i kjøttsausen, så får vi i oss det også
Gjest Trulte med to små Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 I dag blir det min favoritt: kyllingsuppe, den er sterk med garam masala, karri og creme fraiche NAMMMM!
bokormamma Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Her blir det ovnsbakt pangafisk med kokte poteter, dampede gulerøtter og krem (!). Jeg pisker vanlig kremfløte med en skje sukker i og tilsetter eddik til den er passe syrlig -en innertier for store og små! Nam.... kjenner jeg ble sulten nå...
Gjest Trulte med to små Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 Her blir det ovnsbakt pangafisk med kokte poteter, dampede gulerøtter og krem (!). Jeg pisker vanlig kremfløte med en skje sukker i og tilsetter eddik til den er passe syrlig -en innertier for store og små! Nam.... kjenner jeg ble sulten nå... Oj,det hørtes spennende ut med den kremen. Det hørtes godt ut det, men hva er pangafisk?
bokormamma Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 En hvit fisk jeg finner i frysedisken på Rimi... visstnok fra Vietnam eller noe slik, og beinfri -til barnas store glede:-) Veldig godt, og populært:-)
Gjest Ballongmamma Skrevet 3. oktober 2012 #19 Skrevet 3. oktober 2012 Laks bakt i folie i ovnen, poteter, broccoli og en rømmeklatt.
Audix78 Skrevet 3. oktober 2012 #20 Skrevet 3. oktober 2012 nettopp stappet i meg green curry soup ala thai.. mmmmmmm du vet den er sterk nok når du må snyte deg underveis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå