Gå til innhold

MÅ barna høstsko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har for tiden Ganske dårlig råd, slapp av det er for en periode, så dere trenger ikke begynne å mase om bekymringsmeldinger blablabla...

Det begynner jo å bli kaldt, barna har støvler og joggesko, holder det litt til, eller må vi kjøpe høstsko?

Vi har 3 barn så det blir jo ganske mye peng å kjøpe både høstsko OG vintersko til de da..

Om jeg finner ut det virkelig er nødvendig skal jeg heller spise nudler ei uke enn at de skal fryse på bena altså!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei de må ikke ha høstsko, dette er jo en ganske våt årstid og visst det er vanlige støvler så kan dere sende med ett pår tykke sokker i ull el så de kan ha når de går ut, er det cherrox de har så er de supre på denne årstiden og de kan brukes etter snøen og er kommet :) og på dager som er tørr så er joggesko med litt tykke sokker supert :)

Skrevet

De MÅ ikke ha, men du så greit det er. :) Du kan jo bruke Dock Boots eller Cherox. De får du jo ganske billig. Ihvertfall økonomisko har billige Cherox.

Skrevet

4-åringen min har aldri hatt det, og det har ikke vært noe problem. Nå bruker hun Viking goretex joggesko og gummistøvler (med ullsokk i), og når det blir kaldere har vi cherrox og viking goretex vintersko.

Skrevet

Jeg ser Obs! har Dockboots til 149 kr nå for tiden.

Skrevet

Spørs sikkert hvor i landet dere bor. Her har guttungen brukt goretex høstsko siden skolestart. På Coop Obs pleier de å ha til en rimelig penge.

Skrevet

Her bruker vi joggesko og støvler til det blir kaldt og da er det vintersko.

Har siste året også brukt cherroxer (brukte det aldri før, men nå har det kommet ny styrer i bhg som mener at dette må de ha).

Og det kjøper vi gjerne på europris til et par hundre.

Skrevet

Hvis barna har joggesko, cherrox og vintersko, trenger de ikke høstsko. Joggesko brukes kanskje et par uker til før man kan gå over til vintersko. Ha tynne ullsokker i nå, så blir det litt varmere. Cherrox eventuelt støvler når det er vått ute.

Skrevet

Mener sikkert goretex joggesko, eller halvhøye varianter av disse. Altså sko som ikke er foret, men vanntette. Jeg syns det er et must, og hadde prioritert det og heller kjøpt en sekk med ris (nudler er ikke så veldig billig selv om du velger first price). xxl.no har ofte viking goretex til 399.

Skrevet

Vi hadde til gutten vår i fjor, for første gang, og det var ikke lange perioden de ble brukt før vinterskoene ble tatt i bruk i stedet - droppet høstsko-prosjektet i år...bruker joggesko på tørredager, støvler på våte, cherrox på våte og kalde dager. :-p Poden klager ikke...

Skrevet
Mener sikkert goretex joggesko, eller halvhøye varianter av disse. Altså sko som ikke er foret, men vanntette. Jeg syns det er et must, og hadde prioritert det og heller kjøpt en sekk med ris (nudler er ikke så veldig billig selv om du velger first price). xxl.no har ofte viking goretex til 399.

Men forresten nå er det jo allerede oktober, så da kan dere sikkert klare dere uten. Barna mine bruker goretex joggesko fra mars til november når det er vått ute. Så syns vi får brukt dem en del før de vokser fra dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...