Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg sendte inn en søknad for en liten mnd siden, og fikk ikke komme på intervju. (fikk mail at de hadde ansatt noen) Nå søker det samme firmaet på nytt en stliing som jeg kunne tenkt meg, men lurer på om det vil være dumt av meg siden jeg ikke fikk komme på intervju første gang? første gang var resepsjonist, nå er det kontor. Det er ikke samme kontaktpersonen som står på annonsene.. men søknadene mine kommer til å bli ganske like..
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Nei, hvorfor det? Bare å søke i vei
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Søk du Kanskje de vil tenke "oisann! her er det en som VIRKELIG er interessert i å jobbe hos oss!" og det er jo positivt
TurboMaria Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Ikke noe problem. Søk i vei. Det viser jo bare at du synes dette er en veldig interessant arbeidsplass. Men pass på at søknadene dine ikke blir heelt like da. Hvis den ser masseprodusert ut, så kan det hende du havner nederst i bunken.
Regina Phalange Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Søk! Bare pass på at søknadene ikke er helt like! Lykke til :-) håper du får napp denne gangen!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Søk! Kanskje var du overkvalifisert til den første stillingen, og mer egnet til denne. Det vet du sikkert best selv.
Gullblomst Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Søk! Der jeg arbeidet tidligere var det en som søkte på utlyst stilling 7 ganger før hun fikk den. (Da var det samme type arbeid på samme kontor hun søkte alle gangen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå