Gå til innhold

Jeg vil ha ny jobb eller bare ny sjef

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg er lei av sjefshurpa på jobb som baksnakker alle de ansatte og igrunn alle andre også. Stort sett hvis det er noe hun har noe imot så sier hun det til dem, for så å slenge dritt bak ryggen demmes etterpå.

Hittil har jeg klart å bare overse det hele, men nå merker jeg at lysten på ny jobb og ny sjef melder seg stadig oftere.

Må bare få ut frustrasjonen min over denne tåpelige og uprofesjonelle oppførselen til sjefen.

Problemet mitt er visst at jeg syr puter under armene på mannen min, fordi mannen min er syk og derfor gjør jeg mye her hjemme i tillegg til å jobbe og nå også studere. Ifølge sjefen burde mannen bare bite tenna sammen og jobbe fullt(noe som blir vanskelig når han ikke har full jobb, men han jobber så mye som han kan og sier så godt som aldri nei til ekstra vakter) og ikke minst burde huset se strøkent ut hver eneste dag han har vært hjemme.

Og gud forby om man må være hjemme med syke barn. Selv om hun ser ut til å være veldig glad i barn så har hun null forståelse for at noen må være hjemme og passe barna når de er syke. Da mener hun at besteforeldre burde passe(som om ikke de har egne jobber). Det er jo så lett å få barnefri når man har lyst til å finne på noe, så da må det jo gå ann å få noen til å passe barna sånn at jeg kan være på jobb når de er syke eller de gangene som jeg har måttet være hjemme fordi mannen har vært på sykehuset.

For ikke å snakke om de på jobb som "ikke gjør jobben sin". Vi har nå to nye på jobb og de trenger jo litt tid på å få opp tempoet, men hun bruker ikke tid på å lære de opp, her er det learning by doing og gjør du noe feil så får du finne det ut selv.

BLæH!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ja, det hørtes jo ut som en empatisk og flott sjef.... Herregud!

Har dere ikke tillitsvalgt på jobb? Det er jo deres jobb å snakke på vegne av de ansatte når ting på arbeidsplassen ikke er greit. Jeg ville i tilfelle snakket med denne personen og sagt at h*n kan ta det opp med sjefen på generelt grunnlag uten å nevne navn på hvem som har klaget.

Skrevet

Grøss... Ja sånt danner jo grobunn for et skikkelig godt arbeidsmiljø, eh... Hvis ikke utsiktene for sjefsbytte er gode, tror jeg ikke jeg hadde blitt gammal i den jobben.

Skrevet

hadde hu kutta ut baksnakkinga så hadde hu vært den beste sjefen jeg har vært borti, også må hun begynne å forstå at nye ansatte trenger en viss mengde opplæring selv om de har jobbet med det samme en annen plass.

Aner ikke hvem tillitsvalgte er på jobb og ikke tror jeg det hjelper heller. Hun ser nok ikke på det som baksnakking selv så lenge hun også forteller personene det hun mener til dem, men jeg synes ikke hun har noe med å blande seg for mye inn i mitt privatliv.

Og arbeidsmiljøet mellom oss andre ansatte er ganske bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...