Gå til innhold

Tror ikke DNB vil ha meg som kunde gitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av praktiske årsaker vil jeg bytte bank til DNB. Har en konto der som jeg overfører penger til hver mnd. dette for å få boligsparing til Jr.

Da jeg opprettet kontoen på nettet, skrev jeg jo at jeg ville snakke med banken. Ikke en dritt skjedde

Har flere ganger prøvd å sende hendvendelser til dem der jeg skriver at jeg ønsker å bytte bank.

Hører ingen ting, det står at man skal høre fra dem innen 4 timer..

Blir jo litt sur og får ikke spesielt lyst å bytte bank av sånt noe :/

Videoannonse
Annonse
Gjest marie-s
Skrevet

Skriv det på facebook-siden deres da får de nok fart på seg ;-)

Skrevet
Av praktiske årsaker vil jeg bytte bank til DNB. Har en konto der som jeg overfører penger til hver mnd. dette for å få boligsparing til Jr. Da jeg opprettet kontoen på nettet, skrev jeg jo at jeg ville snakke med banken. Ikke en dritt skjedde Har flere ganger prøvd å sende hendvendelser til dem der jeg skriver at jeg ønsker å bytte bank. Hører ingen ting, det står at man skal høre fra dem innen 4 timer.. Blir jo litt sur og får ikke spesielt lyst å bytte bank av sånt noe :/

Hvorfor ringer du ikke bare kundeservice eller drar innom din filial?

Skrevet

Blir å ringe dersom jeg fortsatt ikke hører noe, men mener det burde være helt unødvendig!

Har en konto, sendte mail til dem. det sto jo at de tok kontakt innen 4 timer.

Da burde de strengt tatt klare å gi lyd fra seg

Skrevet

Jeg har også dnb, og vurderer å bytte, pga ekstremt dårlig kundeservice her jeg bor.. Selvom det står 20 stk i kø, sitter de å prater seg i mellom, eller med folk de kjenner osv. Da blir man irritert når det skjer HVER gang man er der. Grrr!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...