chiqita Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Av praktiske årsaker vil jeg bytte bank til DNB. Har en konto der som jeg overfører penger til hver mnd. dette for å få boligsparing til Jr. Da jeg opprettet kontoen på nettet, skrev jeg jo at jeg ville snakke med banken. Ikke en dritt skjedde Har flere ganger prøvd å sende hendvendelser til dem der jeg skriver at jeg ønsker å bytte bank. Hører ingen ting, det står at man skal høre fra dem innen 4 timer.. Blir jo litt sur og får ikke spesielt lyst å bytte bank av sånt noe :/
Gjest marie-s Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Skriv det på facebook-siden deres da får de nok fart på seg ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Av praktiske årsaker vil jeg bytte bank til DNB. Har en konto der som jeg overfører penger til hver mnd. dette for å få boligsparing til Jr. Da jeg opprettet kontoen på nettet, skrev jeg jo at jeg ville snakke med banken. Ikke en dritt skjedde Har flere ganger prøvd å sende hendvendelser til dem der jeg skriver at jeg ønsker å bytte bank. Hører ingen ting, det står at man skal høre fra dem innen 4 timer.. Blir jo litt sur og får ikke spesielt lyst å bytte bank av sånt noe :/ Hvorfor ringer du ikke bare kundeservice eller drar innom din filial?
chiqita Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2012 Blir å ringe dersom jeg fortsatt ikke hører noe, men mener det burde være helt unødvendig! Har en konto, sendte mail til dem. det sto jo at de tok kontakt innen 4 timer. Da burde de strengt tatt klare å gi lyd fra seg
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har også dnb, og vurderer å bytte, pga ekstremt dårlig kundeservice her jeg bor.. Selvom det står 20 stk i kø, sitter de å prater seg i mellom, eller med folk de kjenner osv. Da blir man irritert når det skjer HVER gang man er der. Grrr!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå