marsve Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Når begynte dere med juniordyne? Jeg syns den dyna vi bruker nå er litt for liten. Den er fin i lengden men det er jo såvidt man får pakka den rundt ungene. Vurderer begynne med juniordyna men den blir jo sabla stor i sprinkelsenga, redd de skal drukne oppi der. Haff! Det er jaggu mye en skal tenke på..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 gikk over da vi byttet til juniorseng - litt over 2 år. Ville ikke hatt den i en sprinkelseng pga fare for å få den over hodet osv. Mulig jeg er hysterisk, men heller en hysterisk mor enn en uønsket hendelse. Du kan jo vurdere å bytte til juniroseng nå?
valkyrien Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Vi kjøpte juniordyne da guttungen sluttet med sprinkelseng. Da var han ca 18 mnd gammel, og den gamle dyna passet fortsatt fint.
marsve Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2012 Er det vanlig å begynne med juniorseng så tidlig? Ungene mine er 19mnd, og jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal få de til å bli liggendes i senga uten "gitteret".
Mrs. Bouquet Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har begynt når de var rundt 7-8 mnd. De ble ikke sparket bort så kjapt og det var ofte litt dyne igjen oppå barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå