Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Med første babyen for 7 år siden så var jeg veldig komfertabel og kosa meg:) Nå liker jeg ikke å vise meg naken,føler magen ser litt rar ut og ikke attraktiv i det hele tatt......MEN elsker at jeg fikk muligheten til dette en gang til:)
November-spire-79 Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Synes magen ser grei ut, men værre med dobbelthaka som dukket opp + at underlivet er dobbelt så stort og hovent. Ser ut som om jeg har fått bank.....Dette er førstemann da....i en alder av 33
Eliane Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Magen er grei nok,men føler at beina og ansiktet er blitt så pløsete. Fått vann i fingrer og bein i tillegg,så det hjelper jo ikke. Da jeg fikk første for 5 år siden elsket jeg kroppen min for første gang i mitt liv,men får ikke til å like den nå. Følgene av det er at jeg ikke klarer noe særlig sex,har så lyst,men orker ikke den kvapsete kroppen min.
Kæmma og trultene Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg liker den!! Men innrømmer at jeg ikke er helt komfortabel naken foran "kompisen" min (jeg blir alenemamma, og har ny "venn" hehe) men det er mer situasjonen og ikke kroppen som sådan. Litt rundere hake enn ellers, men har ikke gått opp noe særlig og kan i grunnen ikke klage Heldigvis!!
Nostalgia Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 så lenge mannen får lyst på meg hver gang han ser meg naken så er kroppen levelig med selv med åreknuter oppover beina , stor mus, store slappe lår og mage med strekkmerker /: sier seg selv hva jeg tenker om kroppen min nå ca plussv9-10 kg uke 34++
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2012 så lenge mannen får lyst på meg hver gang han ser meg naken så er kroppen levelig med selv med åreknuter oppover beina , stor mus, store slappe lår og mage med strekkmerker /: sier seg selv hva jeg tenker om kroppen min nå ca plussv9-10 kg uke 34++ ha ha:) akkurat som om jeg skulle sagt det selv:) eneste er at før hadde vi sex HVER dag og plutselig forsvant det. han har vært pådriver til det og nå har han ikke hatt lyst på over 14 dager, det kjenner jeg at ødelegger for at jeg ikke liker meg selv naken lissom.......men men, da slipper jeg hvert fall sex maset;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Har nok mere komplekser denne gangen. Sist var sexlivet helt normalt fram til fødselen, så merker at jeg ikke liker det å vise meg så veldig naken, og akten - ja den får skje når det er mørkt de få gangene hehe... Men vet at det går seg til etterhvert. Nokså naturlig følelse 35 uker på vei håper jeg Hovent og blått underliv er vel neppe det jeg føler meg mest komfortabel med, men puppene, det gjør ikke noe at de har vokst
Gjest Ballongmamma Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg tenker at kroppen min for øyeblikket er den styggeste kroppen i verden! Alle andre er uenig, og det gjør det enda værre. Sliter mye med dette, men har blitt "fanget opp" av jordmor og får god oppfølging. Dette er min første.
Vinterblomst Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 jeg har følt meg normal og fin, utrolig nok egentlig..har ikke alltid hatt det beste synet på meg selv.. nå når jeg bare har 32 dager igjen er jeg blitt veeeeldig myk rundtforbi og mer heng på armer og lår!!! jeg har ikke trent disse månedene, bare gått turer, og er dessuten over 40.. så alt i alt har det gått bra, men vil ikke studere meg for lenge i speilet hehe har en ung mann som synes jeg er superfin, og det hjelper jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå