Chelseafan Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 man har tatt Penclin og den virker? Jeg tok min for 1 time og 10 min siden,tør ikke og gå på do engang,hvis jeg tisser det ut,tenker jeg på,vil at det skal virke er bedre allerede da Har UVI
Vogndilla Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 De fleste har vel ikke virkning før dagen etter på grunn av opptaket av antibiotikaen i kroppen, så hvis du er bedre etter en time kanskje du egentlig ikke trenger penecillin? Etter en time er den vel ikke tatt opp av tarmen enda en gang.
Chelseafan Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2012 Er ikke bra,men har tatt det i 3 dager det svir i alle fall ikke lengre når jeg tisser,men er det farlig og gå på do da? hvis det ikke er tatt opp enda?
Lykkeligmed2 Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg tror du helt trygt kan tisse, det er vel piller og oppkast/diare man skal være påpasselig med.. Aldri hørt at man ikke kan tisse etter at man har tatt antibiotika.
Chelseafan Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2012 Så bra da Kastet opp første dagen jeg tok det,men har alltid reagert sånn,ringe legen da, og ho sa bare at jeg kunne ta 2 nye da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå