Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Har gått på p ring i 5 år. Tok den ut 1 sept. for å prøve på baby. Hadde mensen fra 5. tom. 8.sept. Liten blødning 11. og 14. Rimelig sikker på el. 17. hadde så vondt i undelivet/livmorhalsen og nederst i magen. Hadde sex denne dagen, samt mange andre dager... Føler på meg at jeg er gravid, men skjønner jo at det ikke er tilfellet ennå... Men når skal jeg egentlig forvente mensen nå? Har aldri opplevd småblødninger, eller smerter under el. for den saks skyld:S
Lykkeligmed2 Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg brukte p-ring i en del år før vi startet å prøve. Men jeg hadde mye vanskeligheter i starten, det var veldig uregelmessig mens og jeg hadde mye mellomblødninger. Til slutt visste jeg ikke hva som var hva, så jeg tror nok det er normalt å være litt forvirret i begynnelsen. Krysser fingrene for deg!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Der kom jammen mensen..Jaja, bedre lykke neste gang! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå