Gå til innhold

Fysen?


IdaPingPong

Anbefalte innlegg

Åhhh, er så fysen hele tiden.. Lyst på mat med masse krydder og lakris.. Jeg har en nydlig cheesburger, løkringer og pommesfrites på hjernen. Får vann i munn av å tenke på det.

Jeg kan ikke bli sulten, blir da kvalm med en gang.. Eller ulmen.. Men jeg er heldig og er bare kvalm nå og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. I går gikk jeg innom burger king etter jobb for å kjøpe pommes frites. Noe som er veldig uvanlig for meg å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Mulig det blir en tur til Fridays for min del snart.. Kaker og sjokolade brekker jeg meg av... Men grillkrydder, mmmmm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..moro å lese. Jeg er ikke fysen på noe egentlig, bare veldig glad i mat(blir kvalm jeg å hvis jeg ikke har små, ofte måltider). Ingenting som skal til før magen er full da.

Men jo...sjokomelk...mmm må ha i kjøleskapet...men må ha havre eller soya da..like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pommes frites...helst mcdonalds sin...med bare salt. Hjelper mot kvalmen, MÅ ha det hver dag. Ganske usunt, men trøster meg med at jeg hverken får i meg brus, søtsaker, fet mat o.l. Så da koser jeg meg med den pommes fritesen, jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) jeg klarer ikke å drikke vann eller farris, da brekker jeg meg, må ha Pepsi Max... Å jeg blir også uvel av sjokolade.. Egentlig alt som er søtt og smaker søtt.. Så noe litt fetere mat kan jeg da spise :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pommes frites...helst mcdonalds sin...med bare salt. Hjelper mot kvalmen, MÅ ha det hver dag. Ganske usunt, men trøster meg med at jeg hverken får i meg brus, søtsaker, fet mat o.l. Så da koser jeg meg med den pommes fritesen, jeg:-)

 

Nå fikk jeg lyst på pommes fristes igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fysen på noe spesielt , men jeg er sulten hele tiden .. Og må spise like ofte for å unngå den værste kvalmen. Kommer til å se ut som en bolle til slutt , om dette fortsetter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...