Gå til innhold

Positiv eller falsk positiv (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere? Fått kun negative tester etter den positive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den ser positiv ut jeg :) Hvis du tester utpå dagen eller kvelden så bør du ikke ha drukket noe særlig de siste 3 timene, for at hcg blir mer konsentrert og da evt slår ut på testen.

Skrevet

Ja, får håpe det! Men rart at jeg har fått kun negative tester etter den ene positive :/

Skrevet

Syns liksom det er merkelig hvis ikke jeg er gravid også. Sist mensen var 14 august. Hatt mensensmerter i over en mnd og brekninger.

Skrevet

Kan ikke se at den er positiv. Dessverre.

Skrevet

Det var sånn min første test så ut, dagen etter IKM, svak men en sånn strek som du har der. så dagen etter d tok jeg en CB digital og der sto d GRAVID..

jeg ville bestilt time hos legen å tatt blodprøver, der de kan måle hcg nivået ditt :)

Hilsen anonym 12:18

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg synes den ser positiv ut, jeg :)

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Sånn var min første positive med begge ungene. Forsøk igjen på morgenurin så skal du se plusset blir tydeligere. Jeg synes ikke det er tvil engang. Kjøp en cb digital neste gang, der står det gravig/ikke gravid i klartekst.

jeg synes din ser klart positiv ut. Du får ikke antydning til strek engang dersom det ikke er registrert noe HCG og du har helt tydelig en svak strek. Forutsatt at streken kom med en gang, og ikke etter 15-20 minutter da ;)

Skrevet

Ringt å bestilt time hos legen imorgen. Får krysse fingrene da! Blir så forvirra med positive og negative tester... :)

Skrevet

om du bare får negative tester etter den testen der, så vil jeg tro at du ikke er gravid.

eventuelt ta en ny test om et par dager

Skrevet

Begynner å tro det nå jeg og, men har jo et håp :)

Skrevet

Jeg er 4 barnamor og har tisset på tusenvis av kroner i tester.

Jeg er sikker på at du er gravid :)

Skrevet

Ja, jeg håper det!! Har tatt endel tester før da jeg har trodd jeg har vært gravid, men da har alle vært helt negative, så begynne jo å lure litt når jeg får denne positive som jeg håper, har jo aldri fått ett slikt svar før. Men begynner å miste gleden når jeg tar negative tester etter den positive.

Skrevet

Synd å si det, men det er veldig mange inne på 'Bli gravid' som har fått slike resultat på CB+ og ikke vært gravide. Den er nortorisk med falske positive og skyggestreker, det kan du bare google og da får du ståpels :(

Prøv ett annet merke, eller digital om du er over ikm, da får du iallefall korrekt svar :)

Skrevet

Jeg har tisset 7 positive ganger, og da tok jeg liksom 3-4 tester for å få det bekreftet. Så en del tester har jeg tatt jeg og. Den så definitivt positiv ut!

Jeg har fått negatuve CB tester og så positive, men aldri positive og så negative...

Prøve et annet merke enn CB, jeg har dårlig erfaringer med det merket...

Skrevet

Sier som de andre her,ta deg en tur til legen for å måle hcg i blodet.. dette kunne kanskje ligne testen jeg tok med min første, men da ca 1 time etter jeg tok den.. er redd det der ser mer ut som en skyggestrek,men krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Desse testane er det mykje tull med.

Skrevet

Denne minner meg om de falske positive jeg har fått med Clearblue tidligere, desverre

Skrevet

Signerer lillebambam.... Jeg fikk likt resultat i januar og var ikke gravid. Clearblue suger (ikke den digitale da)

Skrevet

Men er så rart jeg har så mange symptomer da. Murringer i magen, vondt i korsryggen, vonde nipler, brekninger, spydd. Kanskje kroppen min tuller meg meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...