Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Får besøk av to venninner og vet ikke hva jeg skal servere. Noen som har forslag? Helst en varmrett...
Vogndilla Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Tapas og sushi er favoritter på venninne kvelder her for tiden
marsgutt 2013 Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 tandori chiken da med salat og baguett. rask og godt
GlemMegEi Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Kyllingfilet med div.tilbehør i pitabrød. Taco. Lasagne. Mousakka. Gryterett. Wok.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg lagde denne til lunch idag: http://www.matoppskrift.no/oppskrift/Den-gode-franske-l%F8ksuppe Veldig enkelt, godt, sunt og billig. Jeg brukte mellomgrovt brød da jeg ikke hadde loff. Deler av buljongen var kalvefond (på flaske) og det bidro nok til ekstra god smak. Hele greia tok 25 minutter. Anbefales.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Får besøk av to venninner og vet ikke hva jeg skal servere. Noen som har forslag? Helst en varmrett... 1kylling, rød paprika, 1 båt med hvitløk, 1 boks creme fraiche, ost. Kjøp to ferdiggrilla kyllinger, rens den. Brun paprika i stekepanna, tilsett hvitløken på slutten. Bland i kylling og creme fraiche. Hell det i en ildfast form og strø over osten. Stekes på 200 grader til osten er gylden Kjempegodt og enkelt! Server med ris og hvitløksbaguetter..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Får besøk av to venninner og vet ikke hva jeg skal servere. Noen som har forslag? Helst en varmrett... 1kylling, rød paprika, 1 båt med hvitløk, 1 boks creme fraiche, ost. Kjøp to ferdiggrilla kyllinger, rens den. Brun paprika i stekepanna, tilsett hvitløken på slutten. Bland i kylling og creme fraiche. Hell det i en ildfast form og strø over osten. Stekes på 200 grader til osten er gylden Kjempegodt og enkelt! Server med ris og hvitløksbaguetter..
Vogndilla Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Får besøk av to venninner og vet ikke hva jeg skal servere. Noen som har forslag? Helst en varmrett... 1kylling, rød paprika, 1 båt med hvitløk, 1 boks creme fraiche, ost. Kjøp to ferdiggrilla kyllinger, rens den. Brun paprika i stekepanna, tilsett hvitløken på slutten. Bland i kylling og creme fraiche. Hell det i en ildfast form og strø over osten. Stekes på 200 grader til osten er gylden Kjempegodt og enkelt! Server med ris og hvitløksbaguetter.. Har du ikke i noe krydder eller buljong? Blir det ikke litt lite smak?
Himmel og hav Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 En god pai med kantareller, champignon, løk og bacon, og en salat ved siden av.
verdens heldigste mamma Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Pai! Kylling, spinat, brokkoli og fetaost for eksempel.
Gjest amandine Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg lagde denne til lunch idag: http://www.matoppskrift.no/oppskrift/Den-gode-franske-l%F8ksuppe Veldig enkelt, godt, sunt og billig. Jeg brukte mellomgrovt brød da jeg ikke hadde loff. Deler av buljongen var kalvefond (på flaske) og det bidro nok til ekstra god smak. Hele greia tok 25 minutter. Anbefales. Vet du,løksuppe var det første som falt meg inn også!Mmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå