Gå til innhold

Goretex sko på salg - ødelagte, hva har man rett på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte rett før sommeren sko til guttungen på salg. Han trengte desperat Goretex tursko og jeg var overlykkelig når jeg fikk de på 70% til 300,-. Nå er den ene ødelagt - sålen løsner og den er ikke vanntett her. På butikken sa de at det var bare å komme inn med den så fikset de den enten eller jeg fikk ny. Jeg skal lete opp i nettbanken betalingen for jeg finner ikke kvitteringen men jeg er jo redd for at jeg får sko til 300, tilbake....OG det skjønner jeg jo men litt kjipt likevel siden det er ikke mye gode sko for 300,-. De som ble ødelagte er Ecco goretex og det var 2 års garanti på dem. Jeg forventer _ikke_ sko til tusen tilbake siden jeg bare betalte tre hundre.....men det hadde vært greit med tildsvarende gode sko.

Noen som har vært borti dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var meg, da hadde jeg printet ut betalingen. Men hadde ikke vist den før de spurte om den. For meg så har du rett på tilsvarende sko synes jeg :)

Skrevet

Du skal få tilsvarende sko tilbake, hva du betalte er uvesentlig. Men de har rett til å prøve å reparere hvis det lar seg gjøre.

Skrevet

Jeg tror ikke du har krav på mer enn pengene tilbake, men neimen om jeg vet i et slikt tilfelle.

Skrevet

Hvis skoen ikke lar seg reparere og det enten er dyrt å gi deg ny vare eller skoen har gått ut av produksjon kan du få avslag i prisen eller pengene tilbake, men du har etter all sansynlighet ikke krav på mer enn det du kan vise at du har betalt.

http://www.forbruker...A5r-noe-er-feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...